بسیج مظهراقتدار، جهادومقاومت است

رزمایش اقتداربسیجیان دربخش بنت شهرستان نیکشهربرگزارشد.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۷۹
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، مختارمحسن مبارکی بخشداربخش بنت شهرستان نیکشهر در اجتماع بزرگ بسیجیان گفت: بسیج یادگار حضرت امام(ره) مظهر عشق، صفا، صمیمیت، جهاد و مقاومت است. از نقش آفرینی‌های بسیج در این ۴۴ سال می‌توان به حفظ تمامیت ارضی وثبات کشور نام برد. اگر بسیج نبود با برنامه‌ریزی‌های دولت اولمان درچندسال نخست کشور را از دست می‌دادیم.

وی افزود: بسیج در همه عرصه‌ها حضور دارد در علم و فناوری، در مبارزه با کرونا، در حفظ امنیت، درآبادانی، در سیل و زلزله بسیج از اولین ارگان‌هایی است که در صحنه حضور دارد.

مولوی علی ایزد پناه امام جمعه بخش بنت گفت: خداوند متعال به شما مسلمان نوید فتح و پیروزی داده، امروز فتح در زمان ما محقق شد کبکبه اسرائیل غاصب و آمریکا و گنبد آهنینشان پس از ۴۷ روز مقاومت شکسته شد و از بین رفت.
اسرائیل بیش از ۶۰۰۰ کودک را شهید کرد خون این کودکان جوشید و آنها را به صلح و توقف جنگ وادار کرد.

این عالم دینی درادامه افزود: آنها می‌خواستند نور خدا و اسلام را خاموش کنند ولی این را بدانند تا رهبری فرزانه مقام معظم رهبری هست، تا ایران هست، تا قرآن و اسلام هست نور خدا هرگز خاموش نخواهد شد.

سرهنگ حسین نکوئی فرمانده سپاه ناحیه نیکشهر گفت: یکی از افتخارات انقلاب اسلامی تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) علیه است. این نهاد مقدس از ابتدای تشکیل در همه شرایط اعم از جنگ وصلح در عرصه‌ها و میادین مختلف در خدمت آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری عزیزمان بوده و توانسته با خدمات خالصانه خود در قلب رهبر عزیز و فرزانه‌مان جای باز کند.

وی افزود: در بحران‌های مختلف در بیماری کرونا در خط اول برای کمک به بیماران کرونایی این بسیجیان حضور داشتند. مقام معظم رهبری توصیه‌هایی به بسیجیان کردند: در همه محله‌ها حضور داشته باشید و در هیچ زمینه‌ای غافلگیر نشوید. در میادین سخت نیمه سخت و نرم آماده به کار باشید. برای حوادث گوناگون تاکتیک داشته باشید. در جنگ نرم یک قدم از دشمن جلوتر باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار