خبرهای داغ:
اسماعیلی:

فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی کلید حل تمام مشکلات است

همدان- فرماندار ویژه ملایر گفت: فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی کلید حل تمام مشکلات جامعه و امت ما است و این تفکر منحصر به زمان و مکان نیست و هرجا نیاز جامعه اسلامی باشد، بسیجیان حاضر هستند.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۱۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی معاون در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان ملایر با اشاره به اینکه حضور مردم انقلابی در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان ملایر مایه امید در دل دوستان و یاس و نا امیدی در وجود دشمنان است، اظهار کرد: پنجم آذر، یادآور دستور و فرمان تاریخ ساز امام (ره) برای تشکیل شجره طیبه بسیج مستضعفین است و این روز و هفته برای همیشه برای مردم ایران مبارک و فرخنده است.

وی افزود: فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی کلید حل تمام مشکلات جامعه و امت ما است و این تفکر منحصر به زمان و مکان نیست و هرجا نیاز جامعه اسلامی باشد، بسیجیان حاضر هستند.

فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: تا بسیجیان مانند ذوالفقار در دستان باکفایت مقام معظم رهبری هستند این انقلاب جهانی آسیب نخواهد دید و این پیام بلند آزادگی و سرافرازی، امروز از غزه تا جای جای جهان با نوای بلند الله اکبر خواب مستکبرین را آشفته کرده است.

وی افزود: امروز صهیونیست‌های وحشی به تعبیر حکیمانه مقام معظم رهبری ضربه فنی شدند و رژیم کودک کش اسرائیل بدون کوچک‌ترین نتیجه و دستاوردی مجبور به پذیرش آتش بس شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: ملایر جای عرضه اندام ضدانقلاب و برهم زنندگان نظم و امنیت نیست و به فضل خداوند و با وحدت همه آحاد مردم انقلابی ملایر، آینده این شهر روشن تر از امروزِ درخشان خود است.

وی ادامه داد: وظیفه امروز ما در مقابل اسلام و انقلاب حضور حداکثری در انتخابات است و این انتخابات آزمون بزرگ قدرشناسی ما از شهدا و انقلاب است.

گفتنی است؛ در این مراسم تعدادی از  بسیجیان ملایری که در مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی در سطح کشور حائز رتبه شده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار