به مناسبت هفته بسیجغ

برپایی محفل انس با قرآن کریم در گلزار شهداء زاهدان

محفل انس با قرآن کریم در گلزار شهداء زاهدان به همت گروه قرآنی "حُسنی"سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان سیستان وبلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۱۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مریم کیخائی مدیر واحد خواهران سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت: آغاز هفته بسیج یادآور رشادتها ودلاوری، دلاورمردانی است، که عاشقانه وخاضعانه در خاک وطن آرمیده و همواره سرلوحه وچراغ راه هدایت شدگان بوده و هستند.

وی با اشاره به هفته بسیج ونقش بسیجیان در جامعه،آحاد مردم ولایتمدار و دلسوز نظام و انقلاب اسلامی را بسیجی خواند و افزود: عمل یک بسیجی باید خالصانه و برای خدا باشد، هرچه خلوص در عمل زیادتر باشد اثرش بیشتر است.

وی ادامه داد: بارزترین مثال برای عمل خالص، شهادت امام حسین (علیه السلام) است، که این خلوص نیت امام باعث شد مصیبت اهل بیت(علیهم‌السلام ) در دل مردم مسلمان و غیر مسلمان جهان قرار گیرد .

وی با بیان اینکه شهدا نیز در سیر الی الله خود، به مقتدا و امام خود اقتدا کردند خاطرنشان کرد: بارزترین خصوصیت بسیجی، بصیرت او در پیروی از ولایت فقیه و شناساندن این نعمت بزرگ خداوند به تمام افراد جهان است، چون ولایت فقیه ادامه ولایت امام حسین و ائمه اطهار علیهم السلام است.

وی با اشاره به شعار محوری "بسیج امید ملت ایران "، حضور در گلزار شهدا و برپایی محفل انس باقرآن کریم بر مزار مطهر شهداء را میثاقی دوباره با حضرت امام رحمه الله علیه و شهدا و ارزشهای والای انقلاب ،تحت لوای مقام معظم رهبری (حفظه الله) عنوان کرد.

گفتنی است ؛گروه قرآنی "حُسنی"،سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی استان، متشکل از خواهران و مدیران روضه های خانگی و جلسات هفتگی قرائت قرآن در محلات و نقاط شهر هستند،که علاوه بر پایی جلسات و مراسمات مذهبی و ملی، در انجام فعالیتهای جهادی نیز فعالیت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار