یادواره خانگی شهید عبادالله عظیمی در چایپاره برگزار شد

یادواره خانگی شهید عبادالله عظیمی در چایپاره به همت حوزه مقاومت بسیج شهید اشرفی اصفهانی و با حضور معاون اجرایی سپاه شهدای استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۱۴
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، این یادواره خانگی با حضور سرهنگ پاسدار مهدی رضوی، فرمانده ناحیه سرهنگ پاسدار رضا اقلیمیان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج چایپاره حجت‌الاسلام ابراهیم پورجواد و جمعی از بسیجیان در منزل پدری شهید برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم پور جواد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج چایپاره در این مراسم به ذکر نکاتی درباره ارزش پاداش الهی برای مجاهدت در راه خدا اشاره کرد و در این زمینه با استناد به آیه‌ای از قرآن کریم، «رضای الهی و بهشت را پاداشی برای مجاهدان راه خدا» دانستند.

این مسئول افزود: مجاهدت‌های در راه خدا با امکانات مادی و دنیوی قابل جبران نیست، خدای متعال می‌فرماید: «إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ» آنچه در برابر مجاهدت در راه خدا وجود دارد و خدای متعال در مقابل تقدیم کردن و روی دست گرفتن جان و مال در راه خدا قرار داده، بهشت است، رضای خدا است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از برادر شهید جلیل القدر تجلیل شد.

یادواره خانگی شهید عبادالله عظیمی در چایپاره برگزار شد
جهیزیه ویژه زوج‌های نیازمند در چایپاره توزیع شد


به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، به مناسبت هفته بسیج تعداد ۸ سری جهیزیه هر کدام شامل 5قلم و به مبلغ ۵ میلیارد ریال، با همکاری معاونت محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا، بسیج سازندگی سپاه شهدا و کمیته امداد امام خمینی (ره) چایپاره در بین زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان توزیع شد.

سرهنگ ابراهیم علیزاده جانشین ناحیه مقاومت بسیج چایپاره در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج چایپاره اظهار داشت: برای ترویج ازدواج آسان باید اقدامات جدی انجام شود که سپاه و بسیج در این زمینه با تمام توان فعال است.

این مسئول بیان داشت: اهدای جهیزیه با اقلام تولید داخل، علاوه بر فرهنگ‌سازی ازدواج آسان به افزایش و رونق تولید نیز کمک می‌کند که راهکاری برای تحقق شعار سال است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار