فلسطینی‌ها در جهاد با رژیم صهیونیستی آیه‌های قرآن را تفسیر کردند

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اتفاقات و جنایاتی که این روزها در غزه رقم خورده است، گفت: رزمندگان حماس و جهاد اسلامی در اتفاقات غزه آیه‌های قرآن را تفسیر کرده‌اند، در قرآن درخصوص مبارزه با یهودیان آمده است که قلعه و دیوار آن‌ها را بشکنید.
کد خبر: ۹۵۵۷۶۴۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) ظهر امروز در همایش اقتدار بسیجیان که به مناسبت گرامیداشت «هفته بسیج» در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: حقیقت این است که انقلاب اسلامی بدون بسیج معنایی ندارد. همه شما مستحضر هستید که از ابتدای انقلاب تا به امروز در هر عرصه‌ای که به مشکل خوردیم این بسیج بود که با ورود خود به میدان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) درخصوص بسیج این تعبیر را دارند که بسیج به عنوان کلید طلایی توانسته مشکلات کشور را حل کند، بسیج در طول این سال‌ها در حوزه‌های مختلف توانسته کارنامه درخشانی را از خود برجای گذارد.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اتفاقات و جنایاتی که این روزها در غزه رقم خورده است، تصریح کرد: رزمندگان حماس و جهاد اسلامی در اتفاقات غزه آیه‌های قرآن را تفسیر کرده‌اند، در قرآن درخصوص مبارزه با یهودیان آمده است که قلعه و دیوار آن‌ها را بشکنید. 

سردار موحد خاطرنشان کرد: امروز شاهد این هستیم که صهیونیست‌ها با وجود تلفات و شکست سنگینی که در اتفاقات طوفان الاقصی و بعد از آن برایشان رخ داد، ناچار به پذیرش آتش بس شدند. امروز ما بسیجیان موظف و دست به سلاح آماده هستیم تا از دستور رهبر معظم انقلاب پیروی کنیم.

وی در پایان گفت: بسیجیان قمی امروز با حضور پرشمار و بی‌نظیری که در این همایش داشتند، آمادگی خود را به کل کشور ثابت کرده و یک صدا شعار «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماد» را در این مکان مقدس و در جوار بانوی کرامت طنین‌انداز کردند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار