خبرهای داغ:
مسئول بسیج عشایر خوزستان:

اجرای ۱۲۱ برنامه در هفته بسیج از سوی بسیج عشایر

سرهنگ موسوی؛ بیش از ۱۲ برنامه محوری و ۱۲۱ برنامه گسترده از سوی بسیج عشایر در تمام استان توسعه خواهد یافت.
کد خبر: ۹۵۵۷۳۴۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰

سرهنگ پاسدار سید معاد موسوی مسئول بسیج عشایر خوزستان در نشست صمیمی سران و بزرگان عشایر خوزستان با فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به مناسبت هفته بسیح گفت: امروز جمعی از عشایر بختیاری عرب و بهمئی در این نشست حضور داشتند تا هفته بسیج را نیز به فرمانده سپاه خوزستان تبریک بگویند.

 

او با اشاره به تشریح برنامه‌های هفته بسیج از سوی بسیج عشایر افزود: بیش از ۱۲ برنامه محوری و ۱۲۱ برنامه گسترده که در تمام استان توسعه خواهد یافت.

 

سرهنگ موسوی برنامه های محوری را اجلاسیه شهدا، یادواره های شهدا، اجتماع و اجلاسیه اتحاد اقوام خوزستان برشمرد و مهم ترین برنامه را در هفته بسیج اعزام گروه‌های بسیج در مناطق کوچ عشایر برای برقراری امنیت دانست.

 

او یادآور شد که این روزها عشایر از مناطق سردسیر در حال انتقال به سمت خوزستان هستند که لازم است امنیت دام و وسایل عشایر تامین می‌شود.

 

مسئول بسیج عشایر خوزستان برنامه های بسیج عشایر در طول سال را شامل برنامه های زیر بنایی در حوزه سازندگی دانست؛ در مناطق سخت گذر بیش از ۹۱ سرویس بهداشتی به صورت سیار و غیر سیار در روستاهای کوچ رو ساخته می‌شود و ۲ مدرسه نیز تجهیز خواهند شد.

 

سرهنگ موسوی بیان کرد: لوله کشی آب آشامیدنی در مناطق سخت گذر در اولویت قرار دارد.

 

او در خصوص برنامه‌های فرهنگی اظهار داشت: در مناطق عشایر عرب به دنبال آن هستیم که در مقابل بعضی از سنت های اشتباه با کمک خود عشایر ایستادگی شود که موضوع مهم در حوزه اجتماعی، تیراندازی و وجود سلاح در مراسمات است.

 

سرهنگ موسوی یادآور شد که به کمک عشایر بتوان از ادامه این موضوع جلوگیری کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار