فرمانده حوزه شهید باقری:

اشتغال جوانان نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

سجادی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقامتی از سوی رهبری معظم انقلاب و تاکید رییس جمهوری گفت: اشتغال جوانان نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.
کد خبر: ۹۵۵۷۲۵۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج، به همت حوزه شهید باقری خواهران در شهرستان چابهار نشست تخصصی هیئت اندیشه ورز در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان برگزار گردید.

سجادی، فرمانده حوزه شهیدباقری خواهران با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقامتی از سوی رهبری معظم انقلاب و تاکید رییس جمهوری گفت: اشتغال جوانان نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.


 فرهودی، مدرس دانشگاه باتوجه به ظرفیتهای چابهار برای گردشگری خاطر نشان کرد: جوانان از ظرفیت بسیار خوب چابهار در این حوزه گردشگری، صنایع دستی، استفاده کنند و اشتغالزایی کنند.


وی ادامه داد: شهرستان چابهار ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارد که تنها با نوآوری و خلاقیت جوانان و نوجوانان به ثروت تبدیل می شود.


وی اذعان کرد: جوانی دورانی بسیار طلایی است که در آن جوان سرشار از فکر و خلاقیت و نوآوری بوده که می‌توان با برنامه‌ریزی درست از این فکر و خلاقیت به نحو مطلوبی بهره برد.

این مدرس دانشگاه افزود: جوان؛ سرشار از انرژی است که اگر این انرژی درست و در جای خود به کار برود قطعا شاهد توسعه روزافزون شهرستان خواهیم بود.

وی بااشاره به جمعیت جوان تصریح کرد: این شهرستان بسیار ثروتمند است که به شرط برنامه‌ریزی دقیق قطعاً می‌تواند صنعت را متحول سازد.
خانم حمیدی مدیر کتابخانه ساحل در این رابطه خاطرنشان کرد: شهرستان مرزهای فراوانی دارد که می‌توانیم از طریق این مرزها بازار کشورهای همسایه و سایر کشورهای عربی و آسیایی را به دست بگیریم..

ارسال نظرات
آخرین اخبار