خبرهای داغ:
نظری خبر داد

«روایت ماندگار» روایتی از عرصه‌های پویای بسیج در همدان

همدان-تهیه کننده برنامه روایت ماندگار گفت: به مناسبت هفته بسیج در شبکه همدان «روایت ماندگار» به روایت عرصه‌های پویای بسیج می‌پردازد.
کد خبر: ۹۵۵۷۱۸۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول نظری با بیان اینکه «روایت ماندگار» کاری از شبکه همدان، این روز‌ها به مناسبت هفته بسیج روی آنتن شبکه همدان است، اظهار کرد: در این ویژه برنامه که هر شب ۴۵ دقیقه و از ساعت ۲۱ تا ۲۱:۴۵ پخش می‌شود، رسانه استانی دستاورد‌ها و فعالیت‌های بسیج در استان همدان را به تصویر می‌کشد.

وی با اشاره به رویکرد بسیج در عرصه‌های کنونی گفت: اگر چه تأمین امنیت پایدار، بصیرت‌افزایی، تشریح نقشه‌ها و توطئه‌ها و نیز روشنگری از جمله وظایف و رویکرد‌های بسیج در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، اما امروزه کارکرد‌های بسیج در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی نیز کمک شایانی به توسعه کشور کرده است.

تهیه کننده برنامه روایت ماندگار افزود: روایت ماندگار نیز روایتی از عرصه‌های پویای بسیج است و با هدف شناساندن این کارکردها، مخاطبان خود را در هر قسمت با کارکرد‌های نوین شجره طیبه بسیج آشنا می‌کند.

وی عنوان کرد: برنامه روایت ماندگار همچنین هر شب به یکی از شهرستان‌ها سر می‌زند و جشن بسیج را در آن شهرستان به تصویر می‌کشد، از دیگر قسمت‌های مختلف این برنامه می‌توان از گفتگو با بسیجیان هنرمند و نمونه، سرود، تئاتر، گفتگو با نخبگان بسیجی، کارآفرینی بسیج در روستا‌ها و ابداعات دانش بنیان بسیج  در استان همدان اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات