امام جمعه اردل؛

افق دید انسان موحد خیلی بالا است

کلاس معارف اسلامی با حضور کلیه مدیران ومسؤلین ادارات ونهادهای شهرستان اردل به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج درمحل سپاه ناحیه شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۵۶۷۸۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این جلسه امام جمعه اردل، با گرامیداشت هفته مبارک بسیج گفت: بسیجیان با وقوع جنگ تحمیلی و حمایت‌های همه‌جانبه‌ای که امریکا و برخی دولت‌ها از رژیم بعث عراق داشتند، راهی میدان‌های نبرد شدند و با تدبیر و حماسه توانستند دشمن را از سرزمین‌مان بیرون برانند ودر عرصه های محتلف انقلاب خوش درخشیدند.

حجت‌الاسلام مجتبی محمدی، در ادامه مباحث از کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم با مروری بر مباحث قبلی دراین جلسه به موضوع توحید پرداخت و اظهار داشت: انسان موحد افق دید او خیلی بالا است  و از مسائل و مباحث  جزئی و از نزدیک بینی ها درامان است چون او فقط رضای خداوند متعال را در نظر می گیرد، و فقط نظر  او برایش مهم است .

وی در ادامه نیز به بیان دستاوردهای بسیج از بدو تولد تاکنون اشاره کردند و از فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و همکارانشان دراین مجموعه به خاطر تلاش ها و برنامه های خوبی که در این هفته پیش‌بینی کرده و درحال اجرا می باشند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار