خبرهای داغ:
مشاور عالی مدیرعامل و مدیرکل حراست بیمه دی؛

بیمه دی نگاه انتفاعی در ارائه خدمات به ایثارگران ندارد

بیمه دی نگاه انتفاعی در ارائه خدمات به ایثارگران ندارد
مشاور عالی مدیرعامل و مدیرکل حراست بیمه دی گفت: بیمه دی نگاه انتفاعی در ارائه خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر ندارد و خدمات‌دهی مطلوب را در اولویت کاری خود قرار داده است.
کد خبر: ۹۵۵۶۶۹۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

 

قزوین_ به گزارش بسیج، محمود طاهریان مشاور عالی مدیرعامل و مدیرکل حراست بیمه دی در جلسه با سمیه اسمعیلی مدیرکل و معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران یکی از مهمترین افتخارهای مسئولان بیمه دی است و به آن می‌بالد.

وی افزود: بیمه دی نگاه انتفاعی در ارائه خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر ندارد و خدمات‌دهی مطلوب را در اولویت کاری خود قرار داده است.

مشاور عالی مدیرعامل و مدیرکل حراست بیمه دی گفت: همه هنر مسئولان بیمه دی کسب رضایتمندی واقعی جامعه ایثارگران است و در این راستا از راهکارهای مختلفی بهره می‌برد.

باید روش‌های سنتی بیمه دی اصلاح شود

طاهریان افزود: باید روش‌های سنتی و روش‌هایی که بیمه دی جهت نظارت مطلوب اتخاذ کرده، اصلاح شود تا مشکلات موجود برطرف شود.

این مسئول بیان کرد: بیمه دی باید در تائید اسناد هزینه‌ها ایرادهای شکلی نگیرد و اختیارهای لازم را به مدیر بیمه دی قزوین در تائید آنها بدهد، تا روند دریافت اسناد و پرداخت هزینه‌های بیمه تسهیل یابد.

وی کسب رضایت جامعه ایثارگران را با اهمیت دانست و گفت: مسئولان بیمه دی باید تلاش کنند تا دلیلی بیابند که هزینه‌ها به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در کوتاه‌ترین زمان پرداخت شود و مشکلات و تردد آنها به بیمه را کاهش دهد.

مشاور عالی مدیرعامل و مدیرکل حراست بیمه دی بیان کرد: کارکنان بنیاد خادمان شهدا، جانبازان و آزادگان هستند و در خدمات‌دهی به آنها تلاش می‌کنند که زحمات‌شان قابل تحسین است.

موفقیت جبهه مقاومت به برکت خون شهداست

طاهریان گفت: شهدا در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم و سلامت جان خودشان را فدا کردند تا ارزش‌های اسلام حراست شود.

این مسئول افزود: امروز اگر ایران در اوج اقتدار است و جبهه مقاومت در نبرد با دشمنان موفق بوده به برکت خون مطهر شهدای دیروز است که مسلمانان قدردان رشادت‌های آنها هستند.

وی گفت: زمینه جهانی شدن انقلاب اسلامی و فراهم آوردن مقدمات ظهور امام زمان(عج)، بیداری جهانی بوده که با خون کودکان و زنان شهید و بی‌گناه غزه که هیچ ارتباط نظامی ندارند، در حال انجام است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار