فرمانده پایگاه حدیثه حوزه کوثر سپاه خاش:

امر به معروف و نهى از منكر ضامن اجراى تمام فرائض الهى است

خواهر بی بی در ایرندگانی گفت: در روايات اسلامى تأكيد فراوانی درباره «امر به معروف و نهى از منكر» شده است، به طوری كه انجام آن دو، ضامن اجراى تمام فرائض الهى و سبب امنيّت و آبادى و گسترش عدالت مى شود.
کد خبر: ۹۵۵۶۵۴۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان خاش، خواهر بی بی در ایرندگانی، فرمانده پایگاه حدیثه حوزه کوثر سپاه شهرستان خاش اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج شهرستان خاش شورای امر به معروف و نهی از منکر با شعار بسیج امید ملت ایران برگزار گردید.

ایرندگانی اشاره کرد: این شورا به مدت ۲ ساعت با حضور بسیجیان با محتوای فرهنگ سازی عفاف در محل پایگاه حدیثه حوزه کوثر سپاه شهرستان خاش اجرا شد.

وی افزود: در روايات اسلامى تأكيد فراوانی درباره «امر به معروف و نهى از منكر» شده است، به طوری كه انجام آن دو، ضامن اجراى تمام فرائض الهى و سبب امنيّت و آبادى و گسترش عدالت مى شود. كسى كه امر به معروف و نهى از منكر كند جانشين خداوند و پیامبرش در روی زمين است. به وسيله اين دو فريضه بزرگ الهی، بقيّه فرايض برپا مى شود، راه ها امن و امان مى گردد، كسب و كارها حلال مى شود، حقوق مظلومان به آنها مى رسد، زمين ها آباد مى گردد، از دشمنان انتقام گرفته مى شود و كارها رو به راه مى شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار