رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور؛

بهره‌مندی سه هزار روستای کشور از آب آشامیدنی سالم

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند ؛ از افتتاح یک هزارو ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی و جاده بین مزارع در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۶۵۲۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران؛ سردار زهرایی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی که با همکاری و مشارکت همه اقشار، جهادگران و رده های بسیج سپاه سراسر کشور انجام می‌شود گفت: تأمین آب آشامیدنی ۹ هزار و ۶۰۰ روستای بالای بیست خانوار در دستور کار است که آب آشامیدنی بیش از ۳ هزار روستای کشور از یکسال گذشته تا کنون تأمین شد و با تامین منابع مالی مابقی روستاها نیز از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند که کار تامین آب آشامیدنی هزار و ۴۰۰ روستا بر عهده بسیج سازندگی است.

 

سردار زهرایی با اشاره به پروژه‌های جاده بین مزارع و راه افزود: طرحهای ایجاد راه روستایی و جاده بین مزارع کشور نیازمند تامین قیر رایگان از سوی دولت است، همچنین هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه و جاده بین مزارعی که از سال گذشته آغاز و در هفته بسیج به بهره برداری می‌رسد.

 

بهره‌مندی سه هزار روستای کشور از آب آشامیدنی سالم

وی با اشاره به تفاهم نامه مشترک با کمیته امداد امام ( ره) اظهار کرد: ۱۲ هزارو پانصد مسکن محرومین ساخته شد که در هفته مبارک بسیج نیز تحویل مددجویان داده میشود .

وی از آغاز عملیات اثر بخش طرح آبخیز تا جالیز و احداث جاده بین مزارع و راه روستایی در هفته بسیج خبرداد .

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: با تلاش بسیج سازندگی مستقر در سطح استان ها طرح های دهکده های اقتصادی با تکیه بر دانش شرکت های دانش بنیان اجرا میشود که در سال گذشته نیز ۶ همت تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد و برای ۸۰ هزار نفر شغل پایدار ایجاد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار