مسئول بسیج اساتید ایلام؛

نقش مهم اساتید بسیجی در توسعه کشور

مسئول بسیج اساتید ایلام گفت: اساتید بسیجی نقش مهمی در توسعه کشور دارند و اگر از نظرات آن‌ها استفاده شود قطعاً باعث پیشرفت خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۶۵۱۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، صیدمهدی ویسه  گفت: حضور بسیج تعالی‌بخش است و در بخش‌های مختلف مؤثر بوده است، چنانچه که می‌بینیم که امروز به چه پیشرفت‌هایی دست پیدا کرده‌ایم که سرمنشأ این پیشرفت‌ها خدماتی است که به‌وسیله بسیج ارائه شده است.

 

مسئول بسیج اساتید ایلام با بيان اينکه استکبار جهاني بعد از پيروزي انقلاب اسلامي از هيچ تلاش و توطئه‌اي براي ضربه‌زدن به جمهوري اسلامي خودداری نکرده است، گفت: اين بسيجيان بودند که با وظيفه‌شناسي و حضور در صحنه تحت زعامت امامين انقلاب اسلامي، نگذاشتند توطئه‌هاي دشمنان به ثمر بنشيند و نقش محوري در عبور از بحران‌ها و خنثی‌کردن توطئه‌هاي دشمنان داشتند.

 

ویسه خاطرنشان کرد: همایش سراسری بسیج اساتید در قالب جهاد علمی فرهنگی به‌منظور پرداختن به بخش‌های مهمی از رسالت بسیج اساتید در دانشگاه ایلام برگزار شد که این برنامه باعث ایجاد یک حرکت هماهنگ به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت اساتید دانشگاهی در پیشرفت‌های کشور شده است.

 

وی بیان داشت: در حوزه‌های کرسی آزاداندیشی، جهاد تبیین و جنگ نرم که دشمنان شکل‌دهنده آن هستند اعضا به‌صورت هماهنگ با هم برنامه‌هایی را اجرا کرده که مسائل استانی و کشوری را مورد بررسی قرار می‌دهد و از این طریق می‌توان برای حل مشکلات مردم و پیشرفت در بخش‌های مختلف از این ایده‌ها استفاده کرد.

 

مسئول بسیج اساتید ایلام گفت: تاکنون 15 کرسی آزاد اندیشی اجرا شده و برنامه داریم منظور استفاده از نظرات اساتید و نخبگان حداقل 120 کرسی برگزار کنیم، به همین منظور از مسئولان دعوت می کنیم که با شرکت در این کرسی ها نظرات اساتید دانشگاه در خصوص نقاط ضعف و قوت و همچنین راه حل ها را بشنوند.

 

ویسه تصریح کرد: خوشبختانه امروز مجاهدت‌هاي بسيجيان نتيجه داد و جمهوري اسلامي امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد ولی باید نقش بسیج و اقداماتی که صورت گرفته بیشتر تبیین شود و این نیازمند این است که از هرکس به سهم خود تبیین‌کننده باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار