فرمانده سپاه روح‌الله در دیدار با خانواده شهید «محمد ابراهیمی»؛

صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است

فرمانده سپاه روح‌الله بر ضرورت صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: مقاومت و ایستادگی خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند.
کد خبر: ۹۵۵۶۳۶۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی صبح امروز همزمان با دومین روز از هفته بسیج با حضور در شهرستان دلیجان در منزل شهید «محمد ابراهیمی» حضور، و با والدین این شهید والامقام گفتگو کرد.

سردار کریمی در این دیدار بر ضرورت صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: مقاومت و ایستادگی خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند.

وی افزود: پیگیری احوالات خانواده معزز شهدا تکلیف و وظیفه همگانی است و در این بین سهم مسئولین بیش از دیگر اقشار است؛ ما هم به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی در همه حال خود را موظف و مکلف به دفاع از آرمان‌ها و اهداف والای شهدا و پاسداشت جانفشانی‌های آنان می‌دانیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد:  امیدواریم شفاعت این شهید گرانقدر و دیگر شهدای دفاع از اسلام و انقلاب نصیب همه‌ ما شود.

گفتنی است شهید محمد ابراهیمی، در آبان ماه سال 1349 در خانواده‌ای روستایی و مذهبی در شهرستان دلیجان، پای به عرصه وجود گذاشت.

با آغاز جنگ تحمیلی، به رغم سن پائین خود با کسب رضایت پدر راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد. و در نهایت، در بیست و سوم دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 در شلمچه عراق به شهادت رسید. پیکر مطهر شهید در زادگاهش به خاک سپرده شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار