سرطایفه مهرستان:

تفکر بسیج اتحاد بین مردم برای پیشرفت جامعه است

تاج بخش خان کرد زابلی اظهار داشت: تفکر بسیج اتحاد بین مردم برای پیشرفت جامعه در همه زمینه‌ها است و خداروشکر مردمان شریف مهرستان مردمانی بافرهنگ و همراهی هستند که همواره در راستای پیشرفت و امنيت شهر در تلاش هستند.
کد خبر: ۹۵۵۶۲۶۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، بمناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج، سید عليرضامیری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج به همراه جمعی از همکاران با تاج بخش خان کرد زابلی از بزرگان و سران طوایف مهرستان که یکی از چهره‌های سرشناس و ستون‌های مستحکم انقلاب اسلامی در سیستان‌ و‌ بلوچستان و یار وهمراه بسیج هستند دیدار کردند.

سرگردپاسدارسیدعلیرضا میری بنجار ضمن تبریک گرامیداشت هفته مبارک بسیج گفت: تاج بخش خان کرد ستونی مستحکم برای مردم شریف مهرستان و انقلاب و همچنین از چهره‌های شاخص انقلاب در سطح استان و کشور است.


وی ادامه داد: این بزرگ مرد از آغاز پیروزی انقلاب یکی از یاران وفادار نظام مقدس جمهوری اسلامی و خیرخواه مردم و جامعه بوده و هستند؛ خداروشکر وحدت و همدلی و امنيتي که در شهرستان حاکم است قطعا به برکت وجود چنین شخصیت هایی که انسان‌های نیک اندیش خداوند هستند می باشد و ما باید قدردان و دعا گوی ایشان و بقیه عزیزان باشیم.

تاج بخش خان کرد زابلی در این دیدار هفته بسیج را گرامیداشت و اظهار داشت: تفکر بسیج اتحاد بین مردم برای پیشرفت جامعه در همه زمینه‌ها است و خداروشکر مردمان شریف مهرستان مردمانی بافرهنگ و همراهی هستند که همواره در راستای پیشرفت و امنيت شهر در تلاش هستند.


وی ادامه داد: نهادهای مردمی مثل بسیج می‌توانند در عرصه های محرومیت‌زدایی اقدامات خوبی برای شهر و مردم شريف مهرستان انجام بدهند هرچند بسیج در این زمینه خوش درخشیده ولی ما قانع نیستیم و انتظار بیشتری از این نهاد یاری رسان و بازوی توانمند انقلاب داریم.

گفتنی است؛در پایان به پاس یاد بود لوح تقدير و قاب به تاج بخش خان کرد اهدا گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار