پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت هفته بسیج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، طی پیامی، هفته بسیج را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:
کد خبر: ۹۵۵۶۲۱۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. امام خمینی (ره)

پنج آذر سالروز تشکیل نهادی مردمی با هوشمندی و تدبیر عالمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی است. این هدیه ارزشمند بدون تردید از برکات اسلام و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ارزانی شد.

در طول سال‌های جنگ، بارهاوبارها شاهد جان‌فشانی متخصص‌ترین و متعهدترین و دلسوزترین افرادی بودیم که در قالبی به‌عنوان بسیج عزت و سربلندی را به نام خود ثبت کردند به‌گونه‌ای که تفکر بسیج حتی شاکلة منظم جنگ را نیز دچار دگرگونی‌های فراوان کرد.

پس از آن نیز چه در دوران سازندگی و چه آنجا که در هر حوزه‌ای نیاز بود، این شجره طیبه، موتور محرکه پیشرفت و از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت راهبردی نظام، نقش خود را به بهترین نحو ممکن، ایفا کرده است.

اگر شهادت‌طلبی، پرهیزکاری، جهاد، اخلاص، خدمت در راه خدا، ظلم‌ستیزی، ایثار، فداکاری، عمل به تکلیف، ولایت‌مداری، بردباری، پرهیز از تحجر گرایی، و نیز انس با دعا، نیایش و قرآن کریم را از ویژگی‌های بسیج در کلام امام خمینی (ره) برشمریم به‌راستی کدام سازمان و مجموعة هدفمند است که کارکنانش با داشتن چنین ویژگی‌هایی، اهداف سازمانی را نتوانند محقق کنند.

فهم درست اتحاد، اخلاص و ایمان به هدف را تنها می‌توان در تفکر بسیج پیدا کرد و این موهبت درخشان برگ زرینی است در افتخارات این ملت و این انقلاب.

اینجانب با گرامیداشت یاد شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت، هفته بسیج را به آحاد بسیجیان سلحشور و مخلص، علی‌الخصوص جامعه بسیجیان هنرمند و رسانه  در سراسر استان شهیدپرور سیستان و بلوچستان، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای جان‌برکفان انقلاب اسلامی، سربلندی و سرافرازی مسئلت دارم.

علی سرگزی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار