هم اندیشی فعالان رسانه‌ای برای معرفی خدمات نظام اسلامی

  همزمان با هفته بسیج فعالان رسانه ای استان خراسان رضوی برای چگونگی انعکاس خدمات نظام اسلامی به افکار عمومی گرد هم‌خواهند آمد.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۴۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

   به گزارش خبرگزاری بسیج از مشهد به گفته مهدی شاد مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در این همداندیشی که جمعی از مدیران دولتی نیز حضور خواهند داشت قرار است با همفکری اعضای قرارگاه رسانه‌ای بسیج درخصوص نحوه معرفی خدمات نظام اسلامی در ۸ موضوع تبادل نظر کنند. 

 

مهدی شاد موضوعات اجتماعی، فرهنگی_ هنری رسانه‌ای، علمی پژوهشی _آموزشی، صنعت و معدن،کشاورزی، اشتغال و محرومیت زدایی، ورزش و جوانان و همچنین حوزه زیرساخت را از جمله محورهایی دانست که درباره آنها تصمیم گیری خواهد شد.  

 

وی تصریح کرد: امروزه هنر در تولیدات رسانه ای جایگاه ویژه‌ای دارد و سعی می‌شود تا در حوزه های مذکور با استفاده از نظر جمعی کارشناسان و فعالان و مدیران رسانه‌ای برای تولید محتوای فاخر رسانه‌ای برنامه‌ریزی شود. 

 

  وی تصریح کرد یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در انتقال پیام حوزه انتشار پیام است که می‌تواند در اثرگذاری هرچه بیشتر پیام نقش مهمی ایفا کند و در این هم اندیشی در این خصوص نیز بحث و تبادل نظر خواهد شد.  گفتنی است این هم اندیشی روز شنبه چهارم آذرماه در مشهد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار