بیانیه سپاه کربلای مازندران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل سازمان بسیج مستضعفین

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین، فرمانده و مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا، بیانیه مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۰۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار مسلمی فرمانده و حجت‌الاسلام صمد بهرامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ، در بیانیه ای مشترک چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفتند.

 

 

در این بیانیه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

تاسیس درخشان ترین برگ زرین انقلاب اسلامی ایران با نام مبارک شجره طیبه بسیج مستضعفین در حالی به فرمان بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب در مقطع حساس یعنی پنجم آذر 1358 صادر شد که می بایست با روئیدن نهال اسلامی، در کوتاه ترین زمان تحولی در فرهنگ، جامعه و زندگی مستضعفین رنجدیده و ستم دیده ایران ایجاد و کشور از موهبت و سایه رحمت آن بخوبی و همزمان بهره می گرفتند.

بی تردید ابتکار تاسیس بسیج مستضعفین و ایجاد تفکر و فرهنگ خدمت بی توقع و بی تظاهر به اجتماع، تدبیری هوشمندانه با مشارکتی عظیم برای یاری رسانی جوامع بشری و کمک هدفمند در عرصه های مختلف با ایجاد روحیه امید، مقاومت، حرکت، همبستگی و زندگی شرافتمندانه است.

سازمانی که در آغاز شکل گیری با طراوت یقین، همت و حمیت صادقانه بسیجیانش در خدمت به جامعه برای آبادانی منشاء خیر و سپس در دوران دفاع مقدس مخلصانه و ایثارگرانه پشتوانه ای عظیم و قدرتمتد برای رزمندگان و در عرصه های علمی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، خدماتی و ... افتخار و گره گشا گردید.

قطعا ایمان به خدا و خشنودی دعای رهبر و معمار کبیر انقلاب که همواره به صفا و خلوص اینان غبطه داشته و از خدا مسئلت محشوریت با بسیجیانش می نمود، مشارکت بی منتهای بسیجیان در هر عرصه اعم از میادین جنگ تحمیلی، آبادانی، سازندگی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، محرومیت زدایی و خدمات بی وقفه شبانه روزی در راه رضایت خدای منان و شادمانی مردم مظلوم و نیازمند با همه سختیها موجبات شیرینی خدمت بی منت و مجاهدت بیش از پیش شده است.

بذر تمام نشدنی ای که امام (ره ) پنچم آذر ۱۳۵۸ به منظور نشاط، پویایی، عزت، قدرت، اقتدار و تقویت ایمان به وحدانیت حضرت حق در ایران به زمین پاشید، باعث بهره مندی مستضعفین و آحاد مردم جامعه از موهباتش گردید و نه تنها به بارقه امید ملت و کشور اسلامی ایران مبدل شد، بلکه برای ملتهای آزادیخواه و مستضعفین جهان امید آفرین شد.

جریان سازی و بپا خاستن این روزهای ملتهای جهان با سر دادن ندای آزادیخواهی و مقابله و ایستادگی در برابر ظلم ظالمین و مستکبرین و اعلام انزجاز از رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیست و آمریکای جهانخوار زائیده تفکر بصیرانه بسیج است که بی حضور در عرصه کشورهای جهان نور این تفکر در دلها و ذهنهای جهانیان را گستراند و موجبات مقاومت، ظلم ستیزی، یاری به مظلومان و مستضعفین و خلق امید در میان ملتهای مستضعف گردید.

رجاء واثق داریم بسیج مردمی ای که با بصیرت، تقویت ایمان و هدف خدمت به جامعه بشری در مسیر الی الله، زیر سایه ولی امر و امام مسلمین جهان به ریسمان الهی چنگ زند و همواره با یاد خدا خالصانه و صادقانه در همه عرصه ها دین و ناموس خدا را یاری رساند پیروزی و نصرت خدا نصیبش خواهد شد و امید را برای ملت ها به ارمغان می آورد.

سپاه کربلا مازندران با تبریک هفته بسیج مستضعفین، و گرامیداشت یاد شهدای بسیجی، همواره قدردان بسیجیانی است که همپا و همراه سپاه و مردم مستضعف عاشقانه و متواضعانه در همه احوال و اقتضائات مجاهدتی تکلیف مدارانه و مسئولانه در برابر خدا و مردم داشته و دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها