خبرهای داغ:

نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیکا به مناسبت هفته بسیج

نشست خبری سرهنگ پاسدار قاسم نوذری فرمانده سپاه اندیکا با اصحاب رسانه و تشریح برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۴۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سرهنگ پاسدار قاسم نوذری ضمن گرامیداشت هفته بسیج و همچنین تشکر از حضور حداکثری و پرشور و کم نظیر مردم فهیم و انقلابی شهرستان اندیکا در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه به برنامه‌های محوری هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۰ برنامه در هفته بسیج اجرایی خواهد شد.

وی ضمن مطرح کردن نامگذاری روز‌های هفته بسیج به مهمترین برنامه‌های هفته بسیح در شهرستان اندیکا اشاره کرد و گفت: حضور در گلزار شهدا جهت تجدید عهد با آرمان‌های امامین انقلاب و همچنین افتتاح و کلنگ زنی پروژه محرومیت‌زدایی در اولین روز‌های هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در روز دوم برگزاری مسابقات ورزشی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها و همچنین پایگاه‌های قشری را خواهیم داشت برنامه محوری، نشست‌های جهاد تبیین در سطح ادارات و پایگاه‌ها و حوزه‌ها در روز سوم برگزار خواهد شد.

قاسم نوذری گفت: روز چهارم برگزاری یادواره شهدای محله محور و همچنین غباروبی مزار شهدا اجرایی خواهد شد.

نوذری در پایان این نشست گفت: روز پنجم میقات صالحین، حضور حداکثری بسیجیان در نماز جمعه را خواهیم داشت، برگزاری مسابقات فرهنگی و تجمع بزرگ بسیج جهت استفاده از بیانات مقام معظم رهبری مد ظله العالی از دیگر برنامه این هفته در روز‌های پایانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار