سردار کرمی:

گروههای جهادی در حوزه محرومیت زدایی و سازندگی خوش درخشید‌ند

زنجان- فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه گروه‌های جهادی در حوزه محرومیت زدایی و سازندگی است خوش درخشیدند،گفت: بسیجیان جهادگر در عصر حاضر نیز همانند دوران دفاع‌ مقدس به فعالیت خود برای کمک به حل مشکلات ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۳۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

گروه های جهادی در حوزه محرومیت زدایی و سازندگی خوش درخشید‌اند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سردار جهانبخش کرمی در مراسم تجلیل از گروه‌های موفق جهادی استان زنجان با تبریک هفته بسیج با بیان اینکه کاری که برای خدا و در راه رضای خدا باشد ارزشمند است اظهار داشت: دشمن با همه تهدیدات و تحریم‌ها می‌خواهد اراده ملت ایران را بشکند و تلاش می‌کند با تحریم‌ها مردم را فلج کند، اما مردم راست قامت در مقابل این توطئه‌ها ایستاده و مجاهدت می‌کنند.
وی با بیان اینکه جهادگران در عرضه جهاد کار‌های بسیار ارزشمندی انجام داده‌اند گفت: فعالیت‌های جهادگران مربوط به حوزه خاصی نیست و در تمام حوزه‌ها بدون هیچ چشم داشتی حضور فعال و چشمگیر دارند.

فرمانده سپاه استان زنجان از حوزه سازندگی ومحرومیت‌زدایی به عنوان یکی از عرصه‌های موفق بسیج یاد کرد و گفت: تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز روی محرومیت زدایی سازندگی، و آبادانی کشور است.

وی در ادامه گفت: در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی اقدامات ارزنده‌ای توسط بسیج صورت گرفته است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امسال در دیدار با فرماندهان نیز از عملکرد این نهاد ابراز خرسندی کردند و فرمودند این یک فصل درخشان از عملکرد سپاه و بسیج است.

سردار کرمی گفت: همه کار‌های شما جهادگران توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مهر تایید خورده است و بدون شک بسیجیان جهادگر در عصر حاضر نیز همانند دوران دفاع مقدس به فعالیت خود برای کمک به حل مشکلات ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه جهاد آبرسانی سال گذشته در ۵۷ روستا اجرا شد، عنوان کرد: امسال نیز با تفاهم نامه میان بسیج سازندگی سپاه و آبفا استان به ۱۵۷ روستا جهاد آبرسانی اجرا و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در ۵۶ روستا تا پایان سال این طرح عملیاتی خواهد شد.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار