تفکر بسیج ریشه در فرهنگ غنی و اصیل اسلام دارد

کیخا گفت: تفکر بسیج ریشه در فرهنگ غنی و اصیل اسلام دارد در راستای ترویج این تفکر و فرهنگ به نسل جوان و آینده ساز انقلاب ویژه برنامه هایی خاص قشر زحمت کش کارگری در سطح شهرستان زاهدان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۴۴۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

ابوذر کیخا، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی بسیج کارگری ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی است.

وی افزود: بسیج، شجره طیبه ای است که تا کنون توانسته با بهره گیری از نیروهای متعهد در صحنه‌های مختلف از ۸ سال دفاع مقدس در دفاع از مرز بوم ایران اسلامی تا عصر امروز در مقابله با هجمه‌های مختلف به ویژه هجمه فرهنگی شوم دشمنان نقش بسیار مهم و اساسی ایفا نماید.

کیخا بیان کرد: تفکر بسیج ریشه در فرهنگ غنی و اصیل اسلام دارد در راستای ترویج این تفکر و فرهنگ به نسل جوان و آینده ساز انقلاب ویژه برنامه هایی خاص قشر زحمت کش کارگری در سطح شهرستان زاهدان اجرا می شود.

فرمانده خوزه سلمان فارسی ناحیه ویژه سپاه زاهدان ادامه داد: عرصه و گستره‌ فرهنگ بسیج با پشتوانه ایمان عاشقانه، احساس مسئولیت، بصیرت و عواطف برگرفته از روحیات ملت بزرگ ایران سربلند اسلامی، همانا غلبه بر موانع و شکستن سدهای ناامیدی و در مقابل، سازندگی‌ها و دستاوردهای ارزشمند علمی، معنوی، اخلاقی و سیاسی است.

وی اظهار داشت: بسیج؛ متن حرکت نظام، موتور محرک رشد و پیشرفت، صدای صلابت، شمیم عطوفت و تقویت گفتمان و حرکت پویا و جریان ساز اجتماعی است که در سایه‌ی اخلاص، ثبات قدم و علم‌اندوزی و استقامت و شهامت، بسیاری از توفیقات در عرصه‌های مختلف دفاع از مرزهای جغرافیایی و مصاف با دشمنان در میادین جنگ ترکیبی و صیانت از هویت دینی، ملی و فرهنگی و خدمت رسانی در برهه‌ها و بحران‌ها را رقم زده است.

این مسئول  برگزاری شیفت ایثار، بازدید از کارخانجات، توزیع بسته های معیشتی، برگزاری نشست های جهاد تبین، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از بسیجیان، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه آب رسانی، خدمات دهی رایگان به بسیجیان توسط شرکت اتوبوس رانی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم را از مهم ترین برنامه های اجرایی در قشر کارگری برشمرد.

وی همچنین برگزاری زیارت عاشورا، برگزاری میز خدمت جهادی، پویش اهدای خون، شرکت در مراسمات محوری سپاه، برگزاری کارگاه سواد رسانه، اردو راهیان پیشرفت، غبار روبری گلزار شهدا، برپایی ایستگاه سلامت، تجلیل از مدیران کارخانجات وتولیدی های شهرک های صنعتی را از دیگر برنامه های اجرایی در طول هفته برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار