بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

به مناسبت فرارسیدن هفته مبارک بسیج، سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:
کد خبر: ۹۵۵۵۴۱۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بسیج لشکر مخلص خداست. امام خمینی (ره)

صدور فرمان تاريخي حضرت امام خمینی (ره) مبني بر تأسيس بسيج مستضعفين، تداعی‌کننده تلاش‌های جان‌برکفان در هشت سال دفاع مقدس و يادآور رشادت‌ها و ايثار و ازجان‌گذشتگی غيور مردان بسيجي سرزمين عزيزمان ايران اسلامي است.

بسيج و فرهنگ و تفكر بسيجي رمز ماندگاري انقلاب و اقتدار ايران اسلامي و مهم‌ترین عامل ناكامي و شكست جبهه استكبار جهاني است.

بسيج در انديشه بلند و آفاق گستره حضرت امام خميني (ره) از آن‌چنان جايگاهي برخوردار است كه ايشان در بيانات ارزشمندشان بسيج را لشكر مخلص خدا دانسته‌اند که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند و يا در جاي ديگر مي‌فرمايند: «من همواره به خلوص و صفاي بسيجيان غبطه مي‌خورم و از خدا مي‌خواهم تا با بسيجيانم محشور گرداند، چرا كه در این دنيا افتخارم اين است كه خود بسیجی‌ام».

رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نيز با يادآوري اهميت اين شجره طيبه، بسيج را يك نام مقدس دانسته و می‌فرمایند: «هركس كه بسيجي است، بايد به بسيجي بودن خود افتخار كند».

امروز ثمره این درخت پاک را در میدان می‌بینیم که گروه کوچکی چون حماس، هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را چگونه در هم می‌کوبد و دیگر بازوان مقاومت چون حزب‌الله و انصارالله و... پاسخی محکم و قاطع به جنایت‌های صهیونیست‌ها و آمریکای خبیث می‌دهند و جهانیان خواهند دید این قدرت عظیم بسیج چگونه آنها را از این منطقه اخراج خواهد کرد.

ما کارمندان بسیجی سیستان و بلوچستان ضمن گراميداشت هفته پرخیروبرکت بسيج و تبريك اين مناسبت مهم به همه بسيجيان سرافراز و ولایت‌مدار، موفقيت همگان را در پيمودن راه شهداي والامقام، در راستاي آرمان‌های بلند حضرت امام خميني (ره) و در پرتو منويات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم و از عمق وجود اعلام می‌کنیم که ما بسیجیان حیدریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار