در اولین روز از هفته بسیج:

جهاد خدمت‌رسانی شرکت توزیع برق در چابهار برگزار شد

هم‌زمان با فرارسیدن اولین روز از هفته بسیج و به همت حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات شهرستان چابهار، گروه جهادی شرکت توزیع برق شهرستان چابهار جهت خدمت‌رسانی به نیازمندان، به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۵۵۳۷۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از چابهار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات شهرستان چابهار ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: باهدف خدمت‌رسانی به نیازمندان در مناطق دورافتاده و کم‌برخوردار، گروه جهادی شهید عباسپور شرکت توزیع برق چابهار به این مناطق اعزام شد.

سرگرد پاسدار فرامرز سراوانی ادامه داد: این گروه جهادی شامل 14 نفر نیروی فنی و متخصص و ماشین آلات سبک و سنگین و سایر تجهیزات و امکانات مورد نیاز می باشد که به جهت رفع مشکلات موجود در شبکه برق مناطق کم برخوردار مشغول به خدمت رسانی شده اند.

فرمانده حوزه ادارات چابهار تأکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به‌کارگیری هر چه بیشتر از ظرفیّت وجودی انسان است و این برنامه نیز جهت کمک به اقشار نیازمند و محله‌های کم‌برخوردار و حاشیه‌ای شهرستان چابهار توسط بسیجیان گروه جهادی شرکت توزیع برق چابهار برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار