خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج

پایگاه و مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه فضاسازی شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از فضاسازی پایگاه و مسجد محله در در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تاسیس بسیج با شعار بسیج امید ملت ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۳۰۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز هفته پر افتخار بسیج و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تاسیس بسیج به فرمان امام راحل، برپایی نمایشگاه و فضاسازی شهر، محله ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه با مشارکت نوجوانان و جوانان بسیجی انجام شد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه بسیج مکتب عشق و مدرسان آن، شهیدان گمنامی هستند که بر گلدسته های رفیع شهادت، اذان رشادت سر داده اند، اظهار کرد: بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق، حق شناسی، حق پرستی، پاسداری و صیانت از حق است.

او با بیان اینکه تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است، او حیات دارد و به جامعه حیات و نشاط می بخشد، افزود: بسیج یعنی متن مردم، مردمی که در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام بوده اند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: اگر تفکر سازنده بسیجی در جامعه پیاده شود، کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد، چرا که در تفکر بسیجی ایستادگی و شهادت و اطاعت از ولایت، با بینش و معرفت وجود دارد و این عوامل سد محکمی در مقابل سیلاب های خانه برانداز و مخرّب دشمنان این مرز و بوم است.

جلال تصریح کرد: در این راستا همزمان با هفته بسیج و با شعار بسیج امید ملت ایران و ولادت حضرت زینب کبری (س)، جشن ولادت و فضاسازی مسجد، پایگاه و محله به همت کارگروه جهاد فرهنگی انجام و کلاس عقیدتی ویژه نوجوانان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین احسانی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) برپا شد.

او ادامه داد: همچنین جشن ولادت حضرت (س) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمسعود موسویان مسوول تعلیم0 و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه همراه با مداحی حسین ادهم در مسجد برگزار و در پایان با توزیع آش باران (شیلام) توسط گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) از مهمانان پذیرایی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در خاتمه گفت: فرا رسیدن هفته بسیج را محضر، خانواده معظم شهدا و خصوصاً ۳۴ شهید منتسب به این پایگاه، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و مردم شریف و ولایت مدار شهرستان سرخه تبریک می گویم.

گفتنی است فضاسازی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه نیز به همت کارگروه فرهنگی انجام شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار