خبرهای داغ:
سرهنگ سوری خبر داد

ساخت ۶۰ واحد مسکونی برای محرومان توسط بسیج سازندگی کبودراهنگ

همدان-فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به پروژه‌های عمرانی از ساخت ۶۰ واحد مسکونی برای محرومان توسط بسیج سازندگی شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۶۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
ساخت ۶۰ واحد مسکونی برای محرومان توسط بسیج سازندگی کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری بسیج کبودراهنگ، حسین سوری در نشست خبری هفته بسیج که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، با اشاره به فلسفه گفتمان بسیج در جامعه اظهار کرد: حضور بسیج در کنار نیروهای مسلح در جنگ تحمیلی تمام محاسبات دشمن را بر هم ریخت و این تفکر بسیجی باعث شکست دشمن شد.

وی گفتمان بسیج را باعث اقتدار و رسیدن به قله‌های افتخار در این کشور دانست و افزود: بسیج دانشگاهی است که همه مردم می‌توانند در آن حضور داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و سند راهبردی بسیج اضافه کرد: بسیج مسیر حرکت خود را بر مبنای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم کرده است.

وی در ادامه با اشاره به عرصه‌ها و مجموعه‌های نقش آفرین بسیج در این شهرستان گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۳۵ عنوان برنامه شاخص در عرصه‌های مختلف اجرا می‌شود.

سوری با اشاره به بخشی از این برنامه‌ها بیان کرد: دیدار نخبگان بسیجی با ائمه جمعه شهرستان، نواختن زنگ بسیج در مدارس، اعزام کاروان جهادی به روستاهای محروم،تهیه بسته‌های معیشتی و سرکشی از خانواده معظم شهدا از اولین برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان خواهد بود .

وی با تشریح دیگر برنامه‌های هفته بسیج گفت: اهدای ۵۰ جهیزیه به زوج های جوان، برگزاری مسابقات رزمی و فوتسال،پیاده روی خانوادگی و اجرای بیش از ۱۵۰ نشست جهاد تبیین در سطح شهرستان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به پروژه‌های عمرانی در این شهرستان عنوان کرد: ساخت ۶۰ واحد مسکونی برای محرومان توسط بسیج سازندگی، کلنگ زنی کیلینیک دندان پزشکی با اعتباری بالغ بر۷ میلیارد تومان از برنامه‌های عمرانی در این شهرستان است .

وی اضافه کرد: افتتاح زمین چمن مصنوعی، افتتاح ۲ پایگاه بسیج، لایروبی ۸ قنات روستایی و آبرسانی به ۵ روستا و افتتاح مخزن آب روستایی در خان آباد و پرورق با حضور وزیر کشور و افتتاح سوله ورزشی در روستای کردآباد با اعتباری بالغ بر۲ میلیارد و ۵۰۰ تومان و بهره برداری از ۲ واحد مسکونی برای محرومان از برنامه مهم عمرانی و محرومیت زدایی در این شهرستان است.

سوری با اشاره به اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به بسیجیان شهرستان گفت: امسال بیش از ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۶ به متقاضیان اهدا شده است.

وی در انتها خاطرنشان کرد: برگزاری ۸ یادواره شهدا و آبروی محله و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در ۷۰ نقطه شهرستان و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، اعزام دانش آموزان به راهیان نور راهیان پیشرفت و مشهد مقدس از دیگر برنامه مهم در این هفته است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات