فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش اعلام کرد

برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج تفرش

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۷۰ عنوان برنامه به همت اقشار مختلف بسیج و سایر ارگان ها در شهرستان تفرش برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۳۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش؛ سرهنگ پاسدار وحید هاشمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در نشست خبری اعلام برنامه های هفته بسیج گفت: هفته بسیج که امسال برنامه های آن با شعار «بسیج، امید ملت ایران» اجرا می شود، بیش از ۷۰ عنوان برنامه در عرصه‌های تبلیغی، تبیینی، فرهنگی هنری، ورزشی، خدمت رسانی و همایشی به همت ناحیه مقاومت بسیج تفرش در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش یادآور شد: خدمات بسیج باید برای افکار عمومی رسانه‌ای شود چرا که بسیج در همه عرصه‌ها و خدمات رسانی‌ها به عامه جامعه نقش آفرین و به فرموده امام راحل شجره طیبه انقلاب است; سپاه به عنوان متولی بسیج باید خدمات رسانی‌ها را از طریق رسانه‌ها برای مردم بازگو کند.

وی افزود: از ۷۰ عنوان برنامه ای که در سطح شهرستان برگزار خواهد شد ۲۲عنوان ناحیه محور، ۳۲عنوان حوزه محور و ۱۶ عنوان پایگاه محور خواهد بود که از جمله آنان می توان به برنامه هایی نظیر افتتاح نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی، همایش پیاده روی خانوادگی، افتتاح پایگاه روستایی کهک، برگزاری نشست های روشنگری، اجتماع بزرگ بسیجیان، دیدار با خانواده های معزز شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی اشاره کرد.

سرهنگ هاشمی با بیان اینکه عده‌ای گمان می‌کردند که با پایان دفاع مقدس فعالیت بسیج در کشور به پایان می‌رسد، افزود: اگرچه یکی از برکات کلیدی بسیج نقش‌آفرینی در زمان جنگ تحمیلی بود، اما از زمان تشکیل بسیج تاکنون شاهد خدمات بی‌نظیر این نهاد مردمی در عرصه‌های متعددی نظیر امدادرسانی در بلایای طبیعی، سازندگی، محرومیت زدایی، امنیت و غیره بودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار