به همت معاونت فرهنگی،سپاه انصارالمهدی(عج)

نشست برخط با موضوع بسیج، امید ملت ایران برگزار می شود

زنجان-مدیر روشنگری و عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری نشست برخط با موضوع بسیج، امید ملت ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۱۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

نشست برخط با موضوع بسیج، امید ملت ایران برگزار می شود

مصطفی دودانگه در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج بابیان اینکه بسیج یادآور رشادت‌های ملت انقلابی ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس این ملت بزرگ فرزندان بسیجی خود را به جبهه‌های حق علیه باطل فرستاد و دفاع مردمی را با رهبری امام راحل (ره) در برابر دشمن متجاوز شکل داد، تصریح کرد:از درون این دفاع مردمی قدرتی تشکیل شد که امروز ایران اسلامی را به امنیت پایدار و مردم‌پایه رسانده و این یکی از دستاورد‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس است.
مدیر عملیات روانی و روشنگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند در مقابل پیشرفت روز افزون کشور در تمامی عرصه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشند، گفت: گفتمان دشمن، لیبرال ـ دموکراسی بود که پوشالی بودنش برای مردم جهان نمایان شد، اما در جبهه انقلاب اسلامی گفتمان رهایی‌بخش با پرچمداری ملت بزرگ ایران قرار دارد.


وی در ادامه بابیان اینکه نظر به جایگاه و اهمیت نقش آفرینی بسیج در جامعه پذیرش این امر که مهم‌ترین قالب و شکلی که مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت داوطلبانه در آن حضور یافته‌اند و با عضویت در آن در مقاطع حساس از ارزش‌های اسلامی و انقلاب دفاع و حمایت کرده‌اند، بسیج است، تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری «بسیج یعنی متن مردم، آن مردمی که می‌توان امید دفاع از انقلاب را از آن‌ها داشت.»
دودانگه بااشاره به اینکه از سوی دیگر بسیج به دلیل فراگیر و مردمی بودن و نقش حساس در تعاملات اجتماعی، سیاسی، نظامی و امنیتی ایفا کردن در کانون توجه قرار دارد، بیان کرد:لذا سازمان‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و نظامی نیز که در تعامل با بسیج قرار دارند، نیاز به شناخت کارکرد بسیج در ابعاد مختلف و به ویژه بعد مربوط به خود را دارند.

دودانگه در ادامه با بیان اینکه برنامه‌هایی که در سطح بسیج برگزار می‌شود با حضور مردم به ویژه نوجوان و جوانان و به صورت مردم‌پایه و با رویکرد تبیینی، جهاد تبیین، امیدآفرینی و خدمت به مردم انجام می‌شود، تصریح کرد:در همین راستا و به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج نشست روشنگری با عنوان (بسیج، امید ملت ایران) به همت معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان

وی یادآور شد:نشست مذکور روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه ازساعت ۲۰ برگزار و سخنران این نشست حجت‌الاسلام رضوانی کارشناس ارشد مسائل فرهنگی میباشد.

وی در پایان افزود: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به کانال روشنای زنجان در پیام رسان روبیکا به آدرس rubika.ir/roshana_zanjan مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار