وصیت‌نامه شهید «سید محمدرضا سلطانی»؛

پیرو اسلام و ولایت باشید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید سید «محمدرضا سلطانی» آمده است: پیرو ولایت‌فقیه باشید و دستورات امر را اطاعت کنید که اگر از این رهبر و یارانش روحانیت و خط اسلام، خدای نکرده دست بکشید آن‌ وقت دیگر اسمی از اسلام و قرآن باقی نمی‌ماند.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۶۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

پیرو اسلام و ولایت باشید

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید والامقام سید محمدرضا سلطانی در بیستم مردادماه ۱۳۴۳ در تهران متولد شد، بعد از پایان خدمت مقدس سربازی به حرفه آموزگاری مشغول شد و برای تدریس به روستاهای اطراف اراک می‌رفت. وی در آخرین سال قبل از شهادتش در روستای دهچال از توابع شهرستان اراک تدریس می‌کرد، او سرانجام در روزهای پایانی دفاع مقدس جهت دفاع در مقابل منافقین کوردل که با خیال خام خود قصد تصرف سه روزه تهران را داشتند به کرمانشاه اعزام شد و در تاریخ پنجم مردادماه ۱۳۶۷ هنگام مقابله با منافقین در حالی که هدایت یک دسته از نیروهای خودی را به عهده داشت بر اثر اصابت گلوله به سرش به شهادت رسید. پیکر مطهر معلم شهید در گلزار شهدای شهر اراک در کنار سایر هم‌رزمانش آرمیده است.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

خواهرم ، همچون زینب(س) باش و مقاومت کن که حضرت زینب در یک روز آن همه عزیزانش را شهید کردند اما او به خاطر خدا و اسلام مقاومت کرد و صبر کرد و با صبر خودش یزید و یزیدیان را رسوا کرد بنابراین تو هم صبر زینبی داشته باش و پیرو اسلام و انقلاب و امام باش و بکوش فرزندانت را خوب تربیت کنی

ای جوانان عزیز: مبادا در رختخواب ذلت بمیرید كه امام حسین(علیهم السلام) در میدان نبرد شهید شد.  آری ما نیز مرگ سرخ همراه شرف را بهتر از ننگ و زندگی ننگین می‌دانیم.‌ ای كسانی كه دم از صلح می‌زنند مگر ما پیرو مكتب علی(علیهم السلام) و امام حسین(علیهم السلام) نباشیم، مگر پیرو راه شهیدانمان نباشیم كه تن به صلح بدهیم. همه ما شهیدان پیرو سخن امام(قدس سره شریف) عزیزمان كه فرمودند: جنگ جنگ تا رفع فتنه در عالم. ما نیز با خون خود امضاء می‌كنیم و فریاد می‌زنیم هیهات من الذله.

دشمنان اسلام بدانند اگر ذرات وجود مرا پاره‌پاره كنند و بدنم را تکه تکه كند نمی‌توانند مرا از راهی كه دارم، باز دارند. برادران، امام(قدس سره شریف) را تنها نگذارید.

عزیزان، امام(قدس سره شریف) را تنها نگذارید و پیرو ولایت‌فقیه باشید و دستورات امر را اطاعت کنید که اگر از این رهبر و یارانش روحانیت و خط اسلام، خدای نکرده دست بکشید آن‌ وقت دیگر اسمی از اسلام و قرآن باقی نمی‌ماند. همان‌ طور که در نهضت‌های قبلی به علت کنار زدن روحانیت در خط اسلام دوام نیاوردند و شکست خورده‌اند.

عزیزان لیبرال‌ها و منافقان و ملی‌گراهای ضد اسلام را مجال ندهید که آنان هر لحظه در کمین هستند تا انقلاب اسلامی را به انحراف بکشانند.

انتهای پیام/

و اما خواهران محترم! نیمی‌ از بار این انقلاب به دوش شماست. که با تربیت جوانانی شایسته در خط اسلام و با سنگر حجاب که از خون سرخ جوانان دشمن را بیشتر لرزانده است، حفظ کنید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار