فرمانده حوزه بسیج ادارات چابهار:

اجرای برنامه‌های محوری هفته بسیج با شعار بسیج، امید ملت ایران

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات شهرستان چابهار گفت: در هفته بسیج برنامه‌های مختلفی تدارک‌دیده‌شده است و بیش از 30 برنامه محوری توسط پایگاه های مقاومت بسیج ادارات در شهرستان چابهار برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۴۶
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از چابهار، سرگرد پاسدار فرامرز سراوانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج و یاد و نام امام راحل به‌عنوان بنیان‌گذار شجره طیبه بسیج و شهدای انقلاب اسلامی عنوان کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار بسیج، امید ملت ایران و با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت اجرا خواهد شد.

وی افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه‌های محوری هفته بسیج در سطح ادارات شهرستان چابهار در عرصه‌های ایثار و شهادت، جهادی، فرهنگی، رسانه‌ای، بصیرتی و تبیینی توسط کارمندان بسیجی تدارک‌دیده‌شده است که هدف اصلی اجرای این برنامه‌ها معرفی بسیج به مردم و القای حس امیدآفرینی و نشاط در جامعه می‌باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات چابهار با تشریح برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته بسیج گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و غبارروبی گلزار مطهر شهیدان، فضاسازی محیطی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی، برگزاری مسابقات ورزشی در ادارات، اردوی راهیان پیشرفت، پویش نذر خون کارمندان ادارات و حضور در نمازجمعه شهرستان از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان می‌باشد که با مشارکت کلیه دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهرستان انجام خواهد شد.

سرگرد سراوانی ضمن اهمیت جهاد تبیین و تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر عمل به این فریضه توسط اقشار مختلف جامعه اظهار داشت: در عرصه جهاد تبیین و باهدف افزایش بصیرت کارکنان ادارات برنامه‌های مختلفی انجام خواهد شد که از جمله آن می‌توان به همایش جهاد تبیین فرماندهان و کارکنان ادارات، نشست هیئت اندیشه‌ورز شهرستان، همایش تبیین کارآمدی و تجلیل از الگوهای موفق خدمتگزاری، همایش جهاد تبیین و کوه‌پیمایی گردان بیت‌المقدس ادارات و شرکت کارمندان بسیجی در تجمع سراسری پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اشاره کرد.

وی یکی از رویکردهای بسیج ادارات شهرستان چابهار را ارائه خدمت جهادی به مردم عنوان کرد و گفت: برگزاری میزهای خدمت جهادی در مساجد و روستاها، اجرای طرح واکسیناسیون دام‌های سبک‌وسنگین با مشارکت اداره دامپزشکی و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و دورافتاده از مهم‌ترین برنامه‌های عرصه جهادی و خدمت‌رسانی در هفته بسیج می‌باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات چابهار در پایان ضمن تأکید بر حفظ و تداوم روحیه بسیجی در خدمت‌رسانی به مردم گفت: اقدامات مجموعه بسیج نباید محدود به زمان و مکان خاصی باشد و این خدمات باقوت و قدرت در تمام ایام سال ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار