اجرای برنامه‌های محوری هفته بسیج در سطح ادارات استان

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در هفته بسیج تعداد ۱۱۰ برنامه و تعداد ۲۰ برنامه‌محوری توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل و شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۳۷
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار بسیج، امید ملت ایران و با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت اجرا خواهد شد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی ضمن تشریح برنامه‌ها در هفته بسیج بیان داشت: فضاسازی محیطی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌هایی است که قبلاً به مرحله اجرا درآمده و این مورد توسط پایگاه‌های بسیج در سطح ادارات کل و شهرستان‌های استان انجام گردیده است.

وی برگزاری جلسات و همایش‌های جهاد تبیین را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان نمود و افزود: در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری کارکنان مجموعه‌های اداری، برگزاری جلسات و همایش‌های جهاد تبیین به‌تمامی حوزه‌های ادارات سطح استان ابلاغ گردیده است.

این مسئول ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی، میزهای خدمت، نشست مربیان و سرگروه‌ها و تجلیل از الگوهای موفق خدمتگزاری از دیگر برنامه‌های محوری این هفته می‌باشد.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان، ضمن درخواست از حوزه های ادارات کل و ادارات سطح استان جهت برگزاری برنامه های ابلاغی در این هفته ، مشارکت حداکثری تمامی مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی را در تجمع سراسری ۵ آذر ماه خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار