خبرهای داغ:
سرهنگ حسام طاهر در گفتگو با بسیج خبر داد

اعزام ۱۰۰ گروه جهادی اصناف طی هفته بسیج به مناطق محروم استان همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: طی هفته بسیج ۱۰۰ گروه جهادی تخصصی اصناف در سطح استان به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۳۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

سرهنگ جعفر حسام طاهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی توسط اصناف در استان همدان همزمان با سراسر کشور در ۲۹ و ۳۰ آبان ماه خبر داد و ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و فرا رسیدن هفته مبارک بسیج، با اشاره به اجرای رزمایش جهادگران فاطمی اظهار کرد: در این رزمایش 100 هزار خدمت در یک هزار نقطه با حضور یک هزار گروه جهادی تخصصی و فنی بسیج اصناف در سراسر کشور به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی افزود: به همت سازمان بسیج اصناف استان همدان نیز برنامه گروه جهادی در مرکز استان همدان ۳۰ آبان ماه و در شهرستان‌ها از ۲۹ آبان ماه آغاز می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: گروه کارشناسان و معتمدین اصناف برای برگزاری اردوی جهادی و نیازسنجی امور و خدماتی که در مورد نظر است به روستای هدف اعزام شده‌اند تا بررسی‌های لازم صورت گرفته و اولویت‌های خدمات‌رسانی مشخص شود.

وی ابراز کرد: طی هفته بسیج ۱۰۰ گروه جهادی تخصصی اصناف در سطح استان به مناطق محروم اعزام می‌شوند و برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی در روستاها و مناطق هدف به ویژه برای قشر نوجوان و دانش آموزان برگزار می‌کنند.

حسام طاهر با بیان اینکه در شهرستان همدان نیز ۲۰ گروه جهادی تخصصی اصناف در رزمایش جهادگران فاطمی حضور دارند، بیان کرد: این گروه‌ها شامل برقکار، تعمیرکار بخاری، یخچال و تلویزیون، لوله کشی آب، تعمیرکار دوچرخه و موتورسیکلت، آرایشگر مردانه، تعمیرکار کیف و کفش، نجار، شیشه‌بر، اعزام پزشک عمومی و تامین داروی مورد نیاز توسط اصناف می‌شود.

وی ادامه داد: اعزام عینک ساز با دستگاه‌‌های مجهز و آمادگی تجویز عینک رایگان به هر تعداد، توزیع ناهار صلواتی، توزیع لباس، کیف و کفش و لوازم التحریر، همراهی تیم دامپزشکی و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران و اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز از دیگر اقدامات جهادی در روستا است.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: این برنامه با همراهی اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و حوزه بسیج اصناف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار