خبرهای داغ:
سردار احمد ذوالقدر؛

ما نباید وصیت امام بزرگوار و شهدا را فراموش کنیم

تجدید میثاق بسیجیان با امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری صبح امروز یکشنبه ۲۸ آبان ماه در مرقد امام راحل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۹۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶


به گزارش خبرنگار دفاعی-امنیتی خبرگزاری بسیج؛ سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران صبح یکشنبه ۲۸ آبان ماه در اجتماع بسیجیان در حرم امام راحل گفت: بسیج برای دشمنان بیم آفرین است و این بیم را باید به دشمنان برسانیم و برای خودی هایمان امید آور باشیم.

ما نباید وصیت امام بزرگوار و شهدا را فراموش کنیم

سردار ذوالقدر تصریح کرد: آن‌هایی که امکان حضور جهت عضویت در بسیج را تاکنون نداشتند، باید فرصتی فراهم شود تا بتوانند عضو بسیج شوند؛ به عنوان بسیجی هرکدام باید نشان از نشان شهدا داشته باشیم و از آن بالاتر وصیت به جا مانده امام بزرگوار را بخوانیم؛ هیچ گوشه ای از سرزمین نمانده که امام به آن اشاره کند. فراموش نکردن وصیت امام بزرگوار وظیفه ماست.

 

ما نباید وصیت امام بزرگوار و شهدا را فراموش کنیم

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به اینکه اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هدیه ای الهی است، بیان داشت: امروز کلام مقام معظم رهبری کلامی حکیمانه و الهی است. بعضی وقت ها دشمنان ما، او را بهتر از ما شناختند. عشق به ولایت، وطن و دین را به فرزندان مان بیاموزیم که این رمز پیروزی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار