فرمانده سپاه نیکشهر؛

بسیجی اهل عمل مجاهدانه وزندگی شهادت‌طلبانه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در خطبه‌های نمازجمعه امروز اهل‌سنت شهرستان، شاخصه‌های بسیجی از منظر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) را تبیین کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۴۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکویی به تشریح شاخصه‌های جوان مؤمن و انقلابی از دیدگاه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پرداخت و گفت: جوان انقلابی خود را مدیون اسلام و انقلاب می‌داند، مؤمن به انقلاب و مبانی آن و دوستدار انقلاب و نظام اسلامی باشد.

وی افزود: جوان انقلابی و بسیجی باید معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد، خود را برای همه میدان‌ها موردنیاز انقلاب اسلامی آماده کند، در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت‌قدم باشد و پیشتاز حرکت‌های انقلابی، رابطه خود را با امام و آرمان‌هایش پیوسته حفظ می‌کند.

نکویی در ادامه اذعان کرد: جوان بسیجی معتقد به استقلال فکری سیاسی فرهنگی و اقتصادی است و خودش را برای مسئولیت بزرگ آماده می‌کند، به دنبال کسب آگاهی سیاسی و بصیرت است و تاریخ معاصر خود را خوب می‌داند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: جوان انقلابی نسبت به محیط پیرامون خود حساس، فعال و اثرگذار است و به دنبال وحدت و هم‌افزایی جامعه می‌باشد و کار و تفکراتش اسلامی و انقلابی و در صف اول دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار