خبرهای داغ:
حسینی:

امروز فلسطین و غزه برای ما تداعی‌گر عاشورا و کربلا است

همدان-فرماندار فامنین گفت: ماجرای فلسطین و غزه برای ما تداعی‌گر عاشورا و کربلا است و امروز غزه تداعی‌گر رقیه‌های سه ساله و علی اصغرها است و ظلمی که توسط یزید و یزیدیان و شمر بر جبهه حق شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۳۵
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید روح‌الله حسینی در تجمع حمایت از مظلومین در شهرستان فامنین با بیان اینکه امروز فلسطین تداعی‌گر پیروزی حق بر شمشیر است، اظهار کرد: دور هم جمع شده‌ایم که بگوییم غزه تنها نیست و به تعبیر مقام معظم رهبری امروز ماجرای فلسطین و رژیم غاصب قضیه درگیری بین دو گروه نیست و ماجرای حق و باطل است.

وی ادامه داد: ماجرای فلسطین و غزه برای ما تداعی‌گر عاشورا و کربلا است و از غزه بوی کربلا به مشام ما می‌رسد و امروز غزه تداعی‌گر رقیه‌های سه ساله و علی اصغرها است و ظلمی که توسط یزید و یزیدیان و شمر بر جبهه حق شد.

فرماندار فامنین اضافه کرد: امروز آمریکای جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی در نمایش حقیرانه به جنگ با کودکان در بیمارستان‌ها آمده‌اند و خفتی بالاتر از این نیست که کسی برای نشان دادن قدرت خود عرصه جنگ را به بیمارستان‌ها ببرد.

وی عنوان کرد: چه خوی وحشیانه‌ای است که برای نشان دادن‌ قدرت خود به بیمارستان‌ها حمله کند، این حرکت نشانه واضحی از فروپاشی است و اسرائیل شکست خورده با این رفتار خود می‌خواهد روزهای پایانی عمرش طولانی‌تر شود که این آرزو را به گور می‌برد.

حسینی اظهار کرد: امروز حماس بدون پشتوانه بین المللی و تانک در مقابل ارتشی که یک روز داعیه قوی‌ترین ارتش را داشت، با ۶۰۰ هواپیمای جنگنده، ۳۵۰ هزار افسر آموزش دیده و... می‌ایستد و ارتش رژیم صهبونیستی زانو به زمین می‌زند و آیا این نشانه‌ها نویدی جز انحلال رژیم غاصب و کودک‌کش دارد.

وی بیان کرد: امروز رژیم غاصب یک رژیم شکست خورده از بعد نظامی و امنیتی است و تمام نقشه ‌ای آنها نقش برآب شده؛ چه از معامله قرن که ترامپ جنایتکار به دنبال آن بود و چه در جبهه مقاومت که شکست رژیم مشهود است و رژیم صهیونیستی ناگزیر به سمت انحلال و زوال پیش می‌رود.

فرماندار فامنین تصریح کرد: طوفان الاقصی یکبار دیگر روح حمایت از مظلوم را در جهان نشان داد و در این 40 روز در تمام دنیا شاهد «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» هستیم که نشان از نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار