خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

حمایت ملت ایران از فلسطین اعتقادی و راهبردی است/بسیج الگوی منطقه/کمک به سیل زدگان کالپوش

شاهرود_ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه حمایت ملت ایران از فلسطین اعتقادی و راهبردی است، بسیج را الگوی مقاومت منطقه بیان کرد و گفت: مردم شهرستان باید به سیل زدگان کالپوش کمک ویژه کنند.
کد خبر: ۹۵۵۴۲۹۷
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

حمایت ملت ایران از فلسطین اعتقادی و راهبردی است/بسیج الگوی منطقه/کمک به سیل زدگان کالپوشحجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س)، این بانو را بهترین الگو برای جامعه عنوان کرد و افزود: باید از این بانوی بزرگوار که مورد تایید معصومین است بهترین الگو قرار دهیم.
او به جنگ‌نابرابر ملت مظلوم فلسطین و غزه یا رژیم جعلی اسرائیل اشاره کرد و گفت: سه مواجه داشتیم که اول حمایت از رژیم غاصب اسرائیل است که آمریکا جنایتکار و اروپا داشتند و مواجه دیگر ساکتان و منافقان جهان اسلام که بیشتر حکام هستند که سوخت به رژیم سفاک می‌دهند و حتی عده‌ای که دم می‌زنند، اما عمل و حرف هماهنگ نیست و نفاق اعتقادی و سیاسی و عملی است که در تاریخ می‌ماند.
امام جمعه شاهرود مواجه سوم را حمایت عنوان کرد و افزود: حمایت از مردم فلسطین در خیابان‌های آمریکا رفت و ملت‌های مسیحی و یهودی حتی لائیک حمایت کردند چرا که حادثه انسانی و اجتماعی است و در رأس این حمایت ملت ایران بوده است.
امینی تصریح کرد: فردا در سراسر کشور مردم مسلمان ایران برای چندین بار به میدان می‌آیند و حمایت خود را از ملت مظلوم و بی پناه فلسطین اعلام می‌کنند و ساعت ۱۳ همزمان با سراسر کشور در شاهرود هم تجمع است.
او ادامه داد: حمایت‌های ملت ما همین تجمع و راهپیمایی و ثبت نام در پویش‌ها و حضور‌ها حمایت است و سیاسی و مقطعی و منافع ملی نیست و حمایت ما اعتقادی و راهبردی همانطور که امام راحل تاکید داشتند، از ملت مظلوم فلسطین است.
امام جمعه شاهرود جنگ طولانی مدت به نفع رژیم غاصب اسرائیل نیست، گفت: حمایت جبهه مقاومت از فلسطین از عراق و یمن است و محور مقاومت در لبنان و سوریه و عراق و یمن و ایران هر تلاشی باشد انجام می‌شود و ۵۰۰ هزار میلیارد دلار در ۲۰ سال هزینه کردند تا مقاومت را از بین ببرند و منطقه تقسیم و فرهنگ ملت‌ها تغییر کند، اما امروز با همه هزینه سنگین در منطقه، حوثی‌ها در منطقه مقاومت و به اسرائیل موشک شلیک می‌کند و مقاومت عراق همینطور و با وجود سرمایه گذاری سنگین همه چیز علیه آنهاست و تازه مقاومت آمده و دولت‌ها وارد نشدند.
او اضافه کرد: با حضور دولت‌های منطقه وضعیت آمریکا بد خواهد شد و تازه گروه‌های مقاومت وارد شده اند و امیدواریم به خوبی پیش برود.
امام جمعه شاهرود با اشاره به انتخابات پیش رو و تشکر از هیأت‌های اجرایی که کار انجام دادند، اظهار کرد: تعداد کاندیدا‌ها می‌تواند مشارکت را بالا ببرد، اما بیش از اندازه شاید ضرر باشد.
او به تبیین انتخابات و رقابت سالم، گفت: اگر رقابت ناسالم باشد به انتخابات و مشارکت لطمه وارد می‌شود و باید همگان مراقب باشند.
امینی بر رقابت سالم و عادلانه تاکید کرد و به آغاز هفته بسیج اشاره کرد و افزود: ما یک نمونه بی بدیل بسیج داریم که الگوی منطقه است و همه سلایق را در بر می‌گیرد و قدردان باشیم و استفاده حداکثری کنیم.
او به سیل کالپوش نیز اشاره کرد و درخواست کمک ویژه به این منطقه شد و گفت: برای مددجویان کمیته امداد برای خانه‌های آسیب دیده کمک‌های مردمی نیاز است تا به جا مصرف شود و باید حس بیشتری به این آسیب دیده‌ها داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار