خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

هادیان سیاسی باید عمارگونه حجت قاطعی برای مخاطبین خود باشند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع)همدان گفت: هادیان سیاسی باید باشخصیت شناسی عمار از او الگو بگیرند و همانطور که او حجت قاطعه الهی بود، نیز بابیان دقیق خود حجت قاطعی برای مخاطبین خود باشند.
کد خبر: ۹۵۵۴۰۵۰
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزای بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع هادیان سیاسی استان‌های همدان، مرکزی و کردستان اظهار کرد: عمار یاسر شخصیت برجسته اسلام بود که مقام معظم رهبری وی را به عنوان الگو برای هادیان سیاسی معرفی کردند.

 وی با اشاره به الگو شناسی و الگوگیری از شخصیت‌های برجسته گفت: هر کس بخواهد در حرفه خود پیشرفت کند نیاز به الگوشناسی دارد که این مورد یکی از شیوه‌های تربیتی مقام معظم رهبری نیز هست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان گفت: ایشان در این مقطع تاریخی که این همه مسائل درباره زن مطرح می‌شود، یک زن را به عنوان اولین فرمانده سپاه همدان معرفی کردند که این شیوه از جمله شیوه‌های کادرسازی و الگوگیری است.

وی گفت: دشمن امروزه با عملیات رسانه‌ای شروع به تطهیر رژیم غاصب صهیونیستی کرده است تا با غبار آلود کردن فضا بتواند جای حق و باطل را عوض کند پس هادیان سیاسی وظیفه سنگینی در راستای روشنگری عموم جامعه دادند.

 نجاری عنوان کرد: هادیان سیاسی باید با شخصیت شناسی عمار یاسر از او الگو بگیرند و همانطور که او حجت قاطعه الهی بود، هادیان سیاسی نیز با بیان دقیق خود حجت قاطعی برای مخاطبین خود باشند.

 وی افزود: یکی از وظایف عمار تبیین حقیقت بود پس هادیان سیاسی نیز نباید نسبت به شبهات جامعه بی خیال باشند و در راستای روشنگری بین افراد خودی، خانواده و فرزندان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در بخش دیگر از سخنان خود عنوان کرد: عمار در زمان پیامبر اکرم (ص) و علی (ع) معیار حق و باطل بود و این یکی از خصوصیت‌های برجسته این شخصیت بزرگوار است به طوری که در مقابل نخبگان جامعه آن زمان حرف حق را بیان می‌کرد.

 وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در جامعه امروز می‌بینیم ده‌ها نفر از نخبگان و خواص به خاطر منافع شخصی در مسائل مختلف سکوت اختیار می‌کنند و حتی از رهبر معظم انقلاب هم دفاع نمی‌کنند.

نجاری در پایان ضمن اشاره به حوادث اتفاق افتاده در زمان عمار افزود: تفاوت معیار حق و باطل بودن حضرت علی (ع) با عمار این است که عمار ملاک حق و باطل در زمان خودش بود ولی حضرت علی (ع) معیار حق و باطل در همه زمان‌ها و برای همه افراد تاریخ بشریت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات