مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا:

طرح هر واحد تولیدی یک سنگر اقتصادی در دستور کار بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا قرار گرفت

ساری-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا: گفت: مراسمات یادبود شهدا در مراکز تولیدی استان بصورت شرکت محور، با عنوان هر واحد تولیدی یک سنگر جنگ اقتصادی در دستور کار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۶۳
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  جلسه هماهنگی ستاد هفته بزرگداشت بسیج در ادارات کل صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در محل سالن جلسات اداره کل کار با حضور مدیران کل استان برگزار شد.

سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا ضمن تبریک هفته بزرگداشت بسیج، با اشاره به اینکه این سازمان در‌هفته بسیج برنامه‌های متعدد و متنوعی را برای رفع موانع تولید در کارخانه‌ها طراحی نموده است، گفت: جلسات اخوت بین کارگران و کارفرمایان و همایش تجلیل از کارگران بسیجی استان، جز برنامه‌های مهم این هفته است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا به شیفت ایثار و برگزاری اولین یادواره شهدای کارگری نساجی مازندران در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: استان مازندران دارای ۱۱۱۸ شهید کارگر است که تقدیم اسلام و انقلاب شدند.

وی گفت: مراسمات یادبود شهدا در مراکز تولیدی استان بصورت شرکت محور، با عنوان هر واحد تولیدی یک سنگر جنگ اقتصادی در دستور کار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران می‌باشد.

حسینیان در ادامه از راه اندازی پایگاه‌های مقاومت بسیج در شرکت‌ها و مراکز تولیدی استان هم خبرداد و خاطرنشان کرد: پایگاه مقاومت مامن امنی برای کارگران و‌کارفرمایان برای پیشبرد و حل مسائل و مشکلات میباشند.

به گفته حسینیان ششمین جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج کارگران استان به میزبانی سپاه نکا در سه رشته ورزشی فوتسال، تیراندازی و بومی و محلی برگزار میشود.

در ادامه معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مازندران گفت: همه در جامعه اسلامی بسیجی هستند و هرکس که در این جامعه احساس مسئولیت کند بسیجی است. وی همچنین خواستار همکاری و مشارکت تمام دستگاه‌های‌اجرایی‌در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان شد.

در ادامه این نشست مهندس کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به جایگاه بسیج و بسیجیان در طول انقلاب اسلامی عنوان کرد: نگاه بسیجی و انقلابی قطعا در اثر بخشی و عمق بخشی فعالیت‌های ادارات جزئی از ضروریات بوده و امروز نگاه و توجه بسیجی مسئولین بعنوان یک ابزار موثر برای کنار مردم قرار گرفتن میباشد، وی بیان داشت جامعه بزرگ صنعت استان با تمام ظرفیت در هفته بزرگداشت بسیج پای کار خواهد بود.

در پایان این نشست مهندس فلاح مدیر کل تامین اجتماعی استان مازندران نیز بیان نمود بسیج شجره طیبه است که به دستور امام تشکیل، و امروز این نهال تبدیل ب درختی تنور گردیده و همه وطیفه داریم در این مسیر مهم و ارزشمند با تمام توان حضور داشته باشیم.

طرح هر واحد تولیدی یک سنگر اقتصادی در دستور کار بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا قرار گرفت

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار