خبرهای داغ:
دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

تقدیر رده های برتر بسیج در جشنواره مالک اشتر/رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره‌ی ملی مالک اشتر

سرهنگ مقداد فرمانی گفت: از الگوهای موفق بسیجی در هفته‌ بسیج و در هشتمین جشنواره‌ی ملی مالک اشتر بسیج با هدف تقدیر از رده‌های برتر بسیج  در مجموعه‌ی بسیج مستضعفین، هفته‌ی بعد برگزار خواهد شد. از پوستر هشتمین جشنواره‌ی ملی مالک اشتر بسیج هم امروز رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۵۱
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ مقداد فرمانی دبیر اشراف کلی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: از الگوهای موفق بسیجی در هفته‌ بسیج و در هشتمین جشنواره‌ی ملی مالک اشتر بسیج با هدف تقدیر از رده‌های برتر بسیج  در مجموعه‌ی بسیج مستضعفین، هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از این جشنواره تقدیر و معرفی الگوهای موفق‌تر بسیج هست که در سطح بدنه‌ی جامعه حضور فعال دارند عرصه‌های مختلف و اقشار و متخصصین مختلف در موضوعات جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرین در سال ۱۴۰۱ مورد شناسایی قرار گرفتند و در هفته‌ی بسیج امسال مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

فرمانی اظهار داشت: یکی از وجه تمایز این جشنواره این است کّه علاوه‌ بر رده‌های سازمانی الگوهای موفق مردمی هم مورد مداقه در ارزیابی‌های اشراف سازمان قرار گرفته است، امام جماعت و مأموم با هم دیده شدن، استاد و دانشجو با هم دیده شدن، معلم و دانش آموز با هم دیده شدن یعنی یک نمای کلی از بدنه‌ی انقلاب اسلامی. در این جشنواره مورد ارزیابی و معرفی قرار خواهند گرفت.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: یکی از بزرگترین تشویقات این جشنواره دیدار با فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای در ایام هفته بسیج خواهد بود.

از پوستر هشتمین جشنواره‌ی ملی مالک اشتر بسیج هم رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار