فیلم|

سفر ۳۰ هزار دانش‌آموز تهرانی به دیار شهدا در غرب و جنوب کشور

طبق گفته مسئولان راهیان نور، قرار است که تا پایان سال تحصیلی، ۳۰ هزار دانش‌آموز در قالب کاروان‌های راهیان نور از شهر تهران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شوند.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۳۴
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، اعزام دانش‌آموز دختر و پسر مقطع متوسطه به اردو‌های راهیان نور غرب و جنوب کشور آغاز شده است و قرار است که تا پایان سال تحصیلی، ۳۰ هزار دانش‌آموز در قالب کاروان‌های راهیان نور از شهر تهران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شوند.

این سفر‌ها با هدف آشنایی با شهدای دفاع مقدس و ترویج سبک زندگی‌شان صورت می‌گیرد؛ اولین اعزام دانش‌آموزان تهرانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس از روز شنبه هشتم مهرماه امسال آغاز شد و اردوی راهیان نور در مرحله نخست تا ۱۵ آذرماه ادامه خواهد داشت. 

این اردو چهار روزه و هر گروه اعزامی ۲۵۰ نفره بوده که بازدید از پادگان ابوذر، یادمان شهید شیرودی، ارتفاعات بازی دراز، زیارت احمدبن اسحاق در سرپل ذهاب، یادمان مطلع الفجردر گیلانغرب، محل عملیلات مرصاد، بازدید از گنج‌نامه، آرامگاه ابوعلی سینا و موزه دفاع مقدس همدان، شلمچه، اروندکنار، دشت ذوالفقاریه و... از برنامه‌های این اردو است.

مدت زمان اردو برای دانش‌آموزان دختر و پسر، ۲۳ روز است و از اول آبان نیز اعزام به جنوب کشور با روزانه ۴۰۰ نفر ظرفیت در حال انجام است که تا اواسط آذر و بهمن ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار