خبرهای داغ:
عسگری خبر داد

کسب رتبه برتر کشوری اجرای الگوی مدل تعالی توسط دادگستری کل استان همدان

همدان-سرپرست اداره روابط عمومی دادگستری کل استان همدان از کسب رتبه برتر کشوری اجرای الگوی مدل تعالی توسط دادگستری کل استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۵۴
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین عسگری از کسب رتبه برتر کشوری در اجرای الگوی مدل تعالی حل اختلاف با هدف کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی و توسعه روش‌های نوین صلح و سازش، توسط مجموعه قضایی استان همدان خبر داد و اظهار کرد: در نشست شورای عالی قوه قضاییه از دادگستری استان همدان (و معاونت توسعه حل اختلاف استان) به عنوان دادگستری پیشرو در اجرای الگوی مدل تعالی حل اختلاف تقدیر شد.

وی ادامه داد: اهتمام در راستای صلح و سازش در پرونده‌ها، افزایش کیفیت رسیدگی، استفاده کارآمد از ظرفیت‌های مردمی برای حل و فصل اختلافات بین اصحاب دعوی، اشاعه روش‌های جایگزین رسیدگی قضایی، بهبود و اصلاح روش‌های رسیدگی، شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی خدمات شورای حل اختلاف به مردم از جمله علل کسب مقام برتر دادگستری همدان در بخش شوراهای حل اختلاف، در بین ۳۱ استان کشور است.

سرپرست اداره روابط عمومی دادگستری کل استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری استان همدان با جهش ۱۴ پله‌ای، در کسب عنوان برتر عملکرد درخشانی را از خود در این عرصه به نمایش گذاشت و در ماه گذشته نیز معاونت توسعه حل اختلاف استان همدان حائز رتبه برتر در اجرای پویش «به عشق امام رئوف می‌بخشم» شده بود.

گفتنی است مدل تعالی مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه با ابتکار ویژه دکتر صادقی، رئیس این مرکز و با هدف برنامه محور کردن اقدامات شورای حل اختلاف کشور، تلاش برای بهبود و توسعه فرهنگ صلح و سازش تهیه و به تمام استان‌ها برای اجراء ابلاغ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار