خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

نمایشگاه مردمی سازی؛ جلوه گر تدابیر رهبر معظم انقلاب در مسیر تحقق ایران قوی است + فیلم

یکی از اهداف نمایشگاه رویکرد‌های مردمی‌سازی فعالیت‌های بنیاد تعاون بسیج، یک فضای تعاملی، برنامه ریزی در جهت شکل گیری و تحقق آن است.
کد خبر: ۹۵۵۳۶۸۳
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، طی بازدید از نمایشگاه مردمی سازی که با همت بنیاد تعاون بسیج برگزار شد، در گفت‌وگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: این نمایشگاه، جلوه گر تدابیر رهبر معظم انقلاب در مسیر تحقق ایران قویست؛ به خصوص در ابعادی که ما در کشور نیازبه مجاهدت‌ها و تلاش‌های بیشتری داریم؛ برای آن که دارای فرهنگی پویا و انقلابی و انسان‌ساز باشیم؛ در این فرهنگ تعلیم و تربیت به صورت حرکت به سوی تحقق کمالات انسانی شکل بگیرد و اقتصاد هم در خدمت تحقق عدالت و پیشرفت و حل مشکلات مردم باشد.

نمایشگاه مردمی سازی؛ متجلی‌کننده تدابیر رهبر معظم انقلاب در مسیر تحقق ایران قوی + فیلم

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: این نمایشگاه همه این جنبه‌ها را دارد؛ مولفه های فرهنگ و هنر و رسانه، مولفه‌های تعلیم و تربیت، مولفه‌های نشاط و امید آفرینی، مولفه‌های اقتصاد مقاومتی، مولفه‌های پیشرفت و  در مولفه های اقتصادی اعم از تولید ماشین‌آلات، فعالیت‌های معدنی، صنایع دستی، گیاهان دارویی، امنیت غذایی  و ساختمان سازی و صنعت ساختمان.

سردار سلیمانی تصریح کرد: به هر شکل درست است که در یک محدوده نسبتاً کوچکی این نمایشگاه برگزار شد، اما نمایشی از مجاهدت‌های بزرگ و دستاوردهای قابل ستایش است.

 

نمایشگاه مردمی سازی؛ متجلی‌کننده تدابیر رهبر معظم انقلاب در مسیر تحقق ایران قوی + فیلم


وی خاطر نشان کرد: کارها را باید مردم پایه پیش ببریم؛ مردم سالاری اسلامی یعنی این که مردم در همه‌ی ابعاد سالار خودشان باشند. این عیناً فرمایش رهبر معظم انقلاب است، لذا تکیه اصلی ما به مردم است. دستگاه‌ها هم برای موفقیتشان بایستی از این سیاست مردمی سازی تبعیت کنند، یعنی ظرفیتی در خدمت دستگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اعم از دستگاه‌های دولتی و دستگاه‌های غیر دولتی برای اینکه بخواهند فعالیت های خود را مردمی سازی کنند، مردمی سازی یعنی با کمترین هزینه‌ها، فعالیت پایدار و ماندگار و به بهترین نتایج منتهی خواهد شد. یکی از اهداف همین است که مسئولین بیایند، بازدید داشته باشند و هر جا لازم هست تعاملی شکل بگیرد؛ آن تعامل را برنامه‌ریزی و برای شکل‌گیری و تحقق آن حرکت خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار