فرمانده ناحیه سپاه بابل:

هفته بسیج یادآور فداکاری‌های بسیجیان در دفاع و پاسداری از انقلاب است

ساری- فرمانده ناحیه سپاه بابل گفت:هفته مبارک بسیج یادآور حماسه‌ها و فداکاری‌های بسیجیان عزیز در دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۵۳۶۲۶
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

هفته بسیج یادآور فداکاری‌های بسیجیان در دفاع و پاسداری از انقلاب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ بابایی فرمانده ناحیه سپاه بابل در جلسه شورای اداری شهرستان بابل گفت:بسیج از برکات انقلاب اسلامی و همزاد با آن است. بسیج شجره طیبه و لشگر مخلص خداست این‌ها بخشی از فرمایشات گوهربار امامین انقلاب در وصف بسیج می‌باشد.

سرهنگ بابایی افزود: هفته مبارک بسیج یادآور حماسه‌ها و فداکاری‌های بسیجیان عزیز در دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب می‌باشد بسیج موهبت و لطف الهی است که بایستی قدر و ارزش آن را دانست و شاکر این نعمت الهی بود چرا که امام عظیم الشأن ما توصیه فرمودند که اگر از بسیج غافل شوید در آتش دوزخ الهی خواهید سوخت.

فرمانده سپاه بابل به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و  تصریح کرد:هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج امید ملت ایران از ۲۹ آبان شروع و تا پنجم آذر ادامه دارد.

به گفته سرهنگ بابایی در طول این هفته صد‌ها برنامه و فعالیت در سطح پایگاه‌های مقاومت محلات، ادارات و اقشاری‌ها برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها اجتماع باشکوه بسیجیان در پنجم آذر ماه است که در حقیقت تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدای عزیز می‌باشد.

فرمانده سپاه بابل در ادامه خاطرنشان کرد:امروزه دشمنان ما با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها هجمه سنگینی علیه ارزش‌ها و باور‌های اعتقادی و دینی و انقلابی ما به راه انداختند و باروایت سازی دروغ و جعلی در صدد القای یاس و نا امیدی در بخشی از اقشار جامعه می‌باشند.

سرهنگ بابایی با بیان اینکه دشمنان با کمرنگ کردن و وارونه جلوه دادن دستاورد‌های انقلاب اسلامی در صدد ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، افزود: ضروری است جهاد تبیین در دستور کار قرار گیرد و با برگزاری منظم نشست‌های بصیرتی و افزایش آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی نقشه‌های دشمن را خنثی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار