خبرهای داغ:
داوری:

همدان ظرفیت بالایی برای پرورش جوانان نخبه و کادرسازی دارد

همدان-دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: همدان با توجه به سابقه غنی فرهنگی خود از ظرفیت بسیار بالایی برای پرورش جوانان نخبه و کادرسازی برخوردار است.
کد خبر: ۹۵۵۳۵۲۸
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
همدان ظرفیت بالایی برای پرورش جوانان نخبه و کادرسازی دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا داوری  در مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با تاکید بر لزوم تقویت همدلی در میان نیروهای مومن و انقلابی اظهار کرد: سرمایه افزون‌شده در سایه این همدلی می‌تواند گره‌های جامعه را باز کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام تلاش ما باید صرف پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم شود خاطرنشان کرد: تشکل‌های سیاسی نباید فعالیت خود را به زمان انتخابات محدود کنند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از وظائف ما نیروسازی برای انقلاب اسلامی است و در این مسیر توجه به جوانان و جلب مشارکت آن‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است افزود: یکی از طرح‌هایی که در این راستا اجرا شده اردوهای ایمان و امید است.

وی با بیان اینکه تا کنون در چند استان این اردوها ویژه جوانان برگزار شده است گفت: در این برنامه‌ سعی می‌شود جوانان در یک بازه زمانی با امر مدیریت در حوزه‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند مسائل مختلف جامعه را احصا نمایند

داوری در ادامه با اشاره به اینکه ما معتقدیم جوان سرمایه است اذعان کرد: جوانان نیروی پیشران امت اسلامی هستند و ما باید به سمت آن‌ها رفته و فرایندی ایجاد کنیم که جوانان به مرور مراحل مختلف را طی کند تا به بعد از رسیدن به توانایی لازم بتوانند در جایگاه‌های مورد نیاز خدمت کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید هر استان برای کادرسازی با توجه به اقتضائات خود طرح ارائه دهد گفت: همدان با توجه به سابقه غنی فرهنگی خود از ظرفیت بسیار بالایی برای پرورش جوانان نخبه و کادرسازی برخوردار است.

این مقام مسئول در ادامه ضمن تاکید بر لزوم تقویت و انسجام نیروهای انقلاب اسلامی گفت: توقع رهبر معظم انقلاب تمرکز بر جهاد تبیین و تربیت نیروی جوان انقلابی است.

وی در جمع اعضای این شورا که از سراسر استان در این جلسه حضور پیدا کرده‌ بودند گفت: نسلی که انقلاب را به پیروزی رساند دوران دفاع مقدس میدان‌داری کرد باید تمام توان خود را بر آموزش نسل جوان متمرکز کند.

داوری در ادامه بر لزوم ایجاد فضای مناسب برای نقش‌آفرینی بانوان در شورای ائتلاف تاکید کرد افزود: دشمن به خیال خود برنامه‌ریزی کرده‌است که انقلاب زنانه راه بیندازد منتهی نمی‌داند بانوان ایرانی دل درگرو ارزش‌های دینی دارند و ما در عرصه‌های مختلف شاهد تجلی این روح بزرگ هستیم.

وی در ادامه با اشاره به برخی خلاء‌ها در حوزه زنان گفت: این وظیفه ماست که با برنامه‌ریزی دقیق و ارائه آموزش‌های لازم فضا را برای فعالیت زنان فرهیخته و تربیت نسلی نو از دختران انقلابی فراهم کنیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خاتمه با تاکید بر اینکه ما نیروی انقلاب هستیم بنابراین باید از تمام توان خود برای خدمت به مردم بهره‌بگیریم، خاطرنشان کرد: با هم‌افزایی با مسئولان به دنبال راه‌هایی در استان خودتان برای حل مشکلات مردم باشید.

در ادامه این جلسه با حضور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی انتخابات شورای ائتلاف نیروهای استان برگزار شد که نتایج آرا به شرح ذیل است.

منتخبین بخش جوانان عبارتند از:

حجت الاسلام ابوالحسن کیهانی‌فاضل، روح‌الله بابایی، جلال زارع، حجت‌الاسلام سجاد امیری، سید روح‌الله جعفری، بهزاد بابایی، محمد حسین قنبری‌گل، حجت‌اله حیدری

منتخبین بخش بانوان عبارتند از:

پروین سلگی، طاهره روشنیان، سیده مریم حسینی، زهره پوروهابی، خدیجه پادگانه، مریم نادری، شهلا چراغعلی

پیشکسوتان و عمومی عبارتند از:

حجت الاسلام نعمت خلجی ناصر صفایی علی حسنی اصغر ملاحسینی مرتضی خوانساری محمدصالح یوسفی جمشید سیاح، علیرضا بابایی، علیرضا شمس، دلاور نامدار، حسن حسنی‌پژوه، علی‌مرتضی میرزایی، سعید احسانی امرالله سلیم پور

گفتنی است شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان متشکل از هیئت موسس، دبیران احزاب استان و منتخبین مجمع عمومی است که این افراد برای مدت دو سال انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار