مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه ویژه بسیج سپاه زاهدان:

انقلاب اسلامی دایه دار جبهه حق است

حجت الاسلام رنجبر گفت: انقلاب اسلامی دایه‌دار جبهه حق و جبهه باطل را به شدت به چالش کشیده اما مسیر ما مسیر حق و مبارزه با جبهه باطل است.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۱۱
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد رنجبر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نا در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان بیان کرد: در تقابل جبهه حق و باطل در طول تاریخ فراز و نشیب‌های بسیاری وجود داشته در عصر کنون نیز انقلاب اسلامی دایه داره جبهه حق است و جبهه باطل را به شدت به چالش کشیده است وظیفه‌ای که خدا بر دوش ما گذاشته حرکت در مسیر حق و مبارزه با جبهه باطل است.

وی ادامه داد: در این تقابل سیمای واقعی آدم‌ها شکل می‌گیرد چه در زمان انبیا الهی و چه در واقعه عاشورا این را می‌بینیم که در جغرافیایی محدود این افراد مظهر قدرت الهی می‌شوند و امام خود را یاری می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان تصریح کرد: در زمان فعلی نیز این تقابل فراز و نشیب را می‌بینیم این چالش‌ها باعث شکل‌گیری شخصیت مردم می‌شود که ملت ما در این چندین ساله در مسیر حق، خود را به‌خوبی نشان داده است.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی مشکلات بسیاری را رقم زدند چه در هشت سال دفاع مقدس که ما با همه کفار و ایادی جبهه باطل مبارزه کردیم و چه با انواع تحریم‌ها جنگ‌های اقتصادی این مبارزات ادامه دارد و در این تقابل شخصیت و هویت ملت ما شکل گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر تشریح کرد: ملت ما در همه این حوادث متحد و یک دل در کنار هم بودند پیروز شدیم در این پیروزی رشد کردیم و بدون ترس به ملاقات دشمن رفتیم در آنجایی که از دشمن بترسیم شکست می‌خوریم ما در دل بحران‌های خطرناک دشمن نفوذ کردیم و از تهدیدها به‌عنوان فرصت استفاده کردیم و خود را به تکامل رساندیم.

وی اذعان کرد: در انقلاب ما شعار عدالت، آزادی، اخلاق، مبارزه با ظلم و زورگویی سر می‌دادیم ستمگران این را قبول نمی‌کردند و تا زمانی که این شعار را داشته باشیم استکبار جهان بیکار نمی‌نشیند ما با ابزار به‌ظاهر کم اما باقدرت ایمان وارد عرصه‌ها می‌شویم و دستاوردهای فراوانی را به دست می‌آوریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان عنوان کرد: در سال گذشته دشمن با تمام ثروت و تجربه خود وارد میدان شد و با استفاده از تزویر در عملیات روانی و جنگ شناختی آنها را به میدان آورد و از همه عوامل خود استفاده کرد تا به ملت ایران آسیب رساند.

وی ادامه داد: آنان سعی کردند که از طریق فضای مجازی ذهن و قلب مردم را هدایت کنند؛ زیرا از طریق زمینی و جغرافیایی نمی‌توانستند نفوذ کنند در نتیجه با فضای مجازی و امکاناتی که دارند سعی کردند ذهن و قلب مردم را تسخیر کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر خاطرنشان کرد: آنان تمام سعی خود را کردند که فضای کشور را به‌وسیله فضای مجازی به‌گونه‌ای دیگر نشان دهند و بر ذهن مردم اثرگذارند در آن زمان دو ایران داشتیم یکی ایرانی که در واقعیت بود و دیگری ایرانی که در سوشال‌مدیا به نمایش گذاشته می‌شد.

وی اظهار کرد: دشمن در سال گذشته تمام توان و ظرفیت خود را پای‌کار آورد و آن جریانی که می‌توانست تهدید باشد ملت ما از آن استفاده کرد و توانست قوی‌تر شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان مطرح کرد: در فرمایشات رهبر آمده است که انان با ایران قوی مخالف هستند باید علاوه بر روحیه جهادگری و ایمان به خدا با استفاده از قدرت علم امید و اگاهی را در بین مردم ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: در شعاری که سال گذشته عنوان می‌شد از پیشرفت زنان در زمینه علمی، فرهنگی، ورزشی و... هیچگاه یاد نمی کرند تا قبل از انقلاب اسلامی این پیشرفت‌ها صورت نگرفته بود که در سایه عفت، حجاب و حیا این پیشرفت‌ها اتفاق افتاد همه باید بدانند که ارزش انسان به علم و دانش و ارزش‌های اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر در پایان گفت: در ادامه راه دشمن از دشمنی دست برنمی‌دارد و برای دشمنی از هیچ کاری دریغ نمی‌کند مردم باید بصیرت خود را حفظ کنند، در این راه مهم شناخت دوست و دشمن است؛ زیرا دشمن هیچگاه عزت و سربلندی ما را نمی‌خواهد و این تنها بصیرت است که به‌عنوان یک کلید اساسی راه‌حلی برای مشکلات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار