خبرهای داغ:

جهاد تبیین، امید آفرینی و خدمت‌رسانی، مولفه‌های قدرتمند برای مردم‌داری است/ گستردگی در میزهای خدمت یک درخواست مردمی است

سردار فضل‌الله کفیل ماموریت‌های بسیج کارمندان را در سه مولفه امیدآفرینی، خدمت‌رسانی و جهاد تبیین معرفی کرد.
کد خبر: ۹۵۵۲۹۲۱
|
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

جهاد تبیین، امید آفرینی و خدمت‌رسانی، مولفه‌های قدرتمند برای مردم‌داری است/ گستردگی در میزهای خدمت یک درخواست مردمی است

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج کارمندان، نشست تخصصی مسئولان، فرماندهان و روسای هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج ادارات و کارمندان کشور در ساختمان اقشار بسیج برگزار گردید.در این نشست دو روزه، سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سردار فضل‌الله کفیل مسئول سازمان بسیج کارمندان، سردار جوانی معاونت سیاسی سپاه پاسداران و سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی به تشریح مسائل روز بسیج و موقعیت‌های فعال بسیج در عرصه‌های مختلف پرداختند.

سردار کفیل در ابتدای همایش به ضرورت و اهمیت اثرگذاری اقشار و متخصصین در سطح جامعه پرداخت و با تبیین ماموریت‌های سازمان بسیج کارمندان، این قشر را به عنوان یکی از مهمترین اقشار بیست گانه در جهت پیشبرد اهداف بسیج برشمرد. فضل‌الله کفیل در ادامه، جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت رسانی را از مولفه های مهم در ماموریت های بسیج کارمندان برشمرد.

همچنین سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، به جنایاتی که رژیم پهلوی به مردم ایران رواداشت اشاره کرد و یکی از علت های پیروزی انقلاب را خشم مردم از این رژیم منحوس دانست. همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر در فلسطین اشغالی، مردم فلسطین را پیروز نهایی این نبرد دانست.

این نشست در روز دوم با حضور سردار زهرایی، مسئول بسیج سازندگی آغاز گردید. زهرایی ضمن تشکر از همه رده های بسیج کارمندان در کشور، میزهای خدمت را نمونه بارز جهاد خدمت رسانی به مردم دانست و حل مسائل کشور را مشروط به استفاده حداکثری از همه ظرفیت های بسیج دانست.

نهایتا این نشست با روشنگری و تبیین سردار جوانی معاون سیاسی سپاه درباره مسائل سیاسی روز به اتمام رسید. جوانی، انتخابات مجلس آینده را مهمترین اتفاق سیاسی سال برشمرد و نقش نخبگان و خواص در تبیین این موضوع را بسیار مهم و جدی قلمداد کرد.

در حاشیه این نشست، هیئت های اندیشه ورز بسیج کارمندان و ادارات استان ها در کارگاهی تخصصی به بررسی سازوکارهای اندیشه ورزی در سازمان ها و ادارات دولتی پرداختند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار