بررسی و رفع مشکلات ۷ هزار و ۵۸۵ پرونده مطروحه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، از بررسی و رفع مشکلات ۷ هزار و ۵۸۵ پرونده مطروحه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد از ابتدا تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۱۹
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان یزد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، از بررسی و رفع مشکلات ۷ هزار و ۵۸۵ پرونده مطروحه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد از ابتدا تاکنون خبر داد.

دکتر محمدکاظم صادقیان مدیر کل صمت استان یزد در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد در تاریخ دوشنبه ۱۴ آبان گفت: از زمان شکل‌گیری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد تاکنون ۵۴۴ جلسه کارگروه اصلی، ۲۹۶ کمیته تخصصی و ۴ هزار و ۷۴۶ جلسه کارشناسی برگزار شده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ادامه داد: حاصل این جلسات، ۸ هزار و ۲۳۷ مصوبه برای ۷ هزار و ۵۸۵ پرونده مطروحه در این کارگروه بوده است.

صادقیان با اشاره به تعداد پرونده‌های طرح شده در کارگروه تسهیل بیان کرد: صنایع شیمیایی و سلولزی با هزار و ۳۶۲ پرونده، صنایع معدنی با هزار و ۲۱۹ و پرونده، صنایع نساجی با هزار و ۱۵۲ پرونده، صنایع فلزی و برق با هزار و ۶۸ پرونده، صنایع غذایی و دارویی با ۵۱۸ پرونده و واحد‌های مربوط به جهاد کشاورزی و گردشگری با ۲ هزار و ۲۶۶ مورد، پرونده‌های مطرح شده در این کارگروه هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: مباحث بانکی با ۵ هزار و ۸۱۵ مورد، تامین اجتماعی با ۸۳۶ مورد، امور مالیاتی با ۲۳۸ مورد، گاز با ۱۰۶ مورد، برق با ۱۲۹ مورد و سایر موارد با هزار و ۱۱۳ مورد بیشترین مشکلات صنایع استان را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظرات