خبرهای داغ:
سردار سیف:

رژیم صهیونیستی جایگاهی در منطقه ندارد/دشمنان در حدی نیستند که در مقابل ایران قوی بایستند

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز به قدرتی رسیدیم که هیچ کشوری توانایی دست و پنجه نرم کردن با نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد. دشمنان در حدی نیستند که در مقابل ایران قوی بایستند.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۰۹
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سردار نصرت الله سیف معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در مراسم یادواره شهدای مهندسین بسیجی شهر تهران عنوان کرد: باید دید شهدای ما از چه دفاع کردند، چه شد که این عزیزان با تمام وجود در میدان‌های جنگ حاضر شدند و جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند. قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تمام دنیا بین دو ابر قدرت تقسیم شده بود، لذا هیچ کشوری حق استقلال نداشت.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: آمریکا و شوروی با هم تبانی کردند که از هر ابزاری برای اینکه کشور‌ها را تحت امر خود در آورند، استفاده کنند، اما در نهایت دیدیم که دچار چه سرنوشتی شدند؛ اگر تاریخ را مطالعه کنیم به خوبی متوجه ذات بد کشور‌های سلطه گر می‌شویم.

سردار نصرت الله سیف ادامه داد: مهندسان ما در دفاع مقدس سربازان از جان گذشته‌ای بودند که تمام نیرو، هنر نبوغ خود را به کار گرفتند.

سردار سیف ادامه داد: صدام و صدامیان کجا هستند که ایران قوی را ببینند؛ امروز در شرایطی هستیم که معلول عراقی امروز ما را می‌بیند خجالت می‌کشد که بگوید با ما جنگیدند.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز به جایی رسیدیم که هشت سال دفاع مقدس را جشن می‌گیریم.

وی  با اشاره به اینکه امروز به جایی و قدرتی رسیدیم که هیچ کشوری توانایی دست و پنجه نرم کردن با نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد، گفت: دشمنان در حدی نیستند که در مقابل ایران قوی بایستند.

سردار سیف یادآور شد: امروز ایران از نظر قدرت حرف اول را در منطقه می‌زند و معتقدم کشوری جرات جنگ با ما را ندارد.

سردار سیف ادامه داد: امروز به لطف همان رزمندگان دوران دفاع مقدس، بهترین موشک‌ها در کشورمان ساخته شده است.

وی در ادامه سخنانش به فروریزی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: قدس آزاد خواهد شد و نماز قدس توسط آیت‌الله خامنه‌ای در این مکان معنوی، اقامه خواهد شد.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: با مقاومت شیردلان فلسطینی، رژیم صهیونیستی جایگاهی در منطقه ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار