رئیس دادگستری دهلران:

دشمن در پی ناامید کردن مردم است

رئیس دادگستری دهلران گفت: دشمن درصدد ناامید کردن مردم و کاهش میزان مشارکت هستند که البته مردم جهت مشارکت در تعیین سرنوشت خود تو دهنی محکمی به دشمنان خواهند زد.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۵۴
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

سید رضا صلاح‌الدینی رئیس دادگستری دهلران در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدارگفت: تخریب‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای کاهش مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است و برگزاری انتخابات باعث تقویت بنیه کشور در همه عرصه‌هاست که منجر به قدرت نظام می‌شود.

 

رئیس دادگستری دهلران با اشاره به وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه‌به همه هجمه‌ها در طول عمر انقلاب، انتخابات در کشور به‌ویژه در استان ایلام با مشارکت گسترده مردم انجام شده و مشارکت مردم پرشور بوده است.

 

وی به توطئه‌های دشمنان و معاندان نظام در یک سال اخیر و به‌ویژه در اغتشاشات اخیر گفت: آنها در صدد ناامید کردن مردم و کاهش میزان مشارکت هستند که البته مردم جهت مشارکت در تعیین سرنوشت خود تو دهنی محکمی به دشمنان خواهند زد.

 

سید رضا صلاح‌الدینی وظایف ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی را یادآور و افزود: این وظایف مربوط به‌پیش از انتخابات، حین و بعد از انتخابات است.

 

صلاح‌الدینی اظهار داشت: دستگاه قضایی در کنار همه دستگاه‌ها و متولیان انتخابات آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه در حوزه انتخابیه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار