درجلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات مردمی با حضور استاندار تهران

مدیرعامل آبفای منطقه۶ پاسخگوی مشکلات بخش کهریزک و باقرشهر

استاندار تهران ، بعنوان قائم مقام شوراهای اسلامی شهرهای کهریزک و باقرشهر به همراه حسن حقیقی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب منطقه۶، باب الحوائجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری و مسئولین ادارات و نهادهای ذیربط در محل شهرداری کهریزک و باقرشهر پای صحبت شهروندان نشستند.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۲۳
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

به گزارش روابط عمومی آبفای منطقه 6 تهران، این جلسه که بیش از ۷ ساعت بطول انجامید و جمعیتی بالغ بر ۱۱۰ نفر از شهروندان کهریزک و باقرشهر بصورت چهره به چهره با مسئولین دیدار داشتند،مراجعه کنندگان مشکلات و درخواست‌های خود را در بخش آب وفاضلاب مطرح و حسن حقیقی مدیرعامل شرکت آبفای منطقه ۶شهرتهران با توجه به موضوعات و درخواست‌ها، برای پیگیری و رسیدگی به  آن‌ها، دستورات لازم را صادر کرد‌.

حقیقی تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی به مردم را اولویت نخست دانست و گفت: لازمه رسیدن به این هدف مهم در ابتدا رضایت مشترکان است که تمام تلاش خود را در این راستا به کار می‌بندیم.

همچنین استاندار تهران در پایان این نشست گفت: نشست ها و دیدارهایی از این دست میتواند کمک شایانی به جلب رضایت عمومی و رفع معضلات و مشکلات مناطق مختلف نماید و شهروندان عزیز میتوانند بدون واسطه مسائل و درخواست های خود را با مسئولین و خادمین خود مطرح و با تعامل ایجاد شده به سمت رفع مشکلات حرکت نمایند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار