عمل به شعار دولت مردمی با برپایی میز خدمت در مناطق روستایی

در راستای عمل به شعار دولت مردمی سیزدهم و تحقق خدمت‌رسانی بهتر مدیران به مردم به‌خصوص روستاییان، میز خدمت با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی و ادارات کمیته امداد، جهاد کشاورزی، آبفا، بنیاد شهید، امور عشایری و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در مسجد روستای منصوری بخش مرکزی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۳۹۷
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیمروز، فرماندار شهرستان نیمروز در این جلسه اظهار داشت: مهم‌ترین هدف از برپایی میز خدمت در روستاهای شهرستان نیمروز، حضور پررنگ و جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بررسی مشکلات مردم روستاها است که ممکن است به دلیل بُعد مسافت روستا تا شهرستان قابل‌طرح و پیگیری از طرف مردم نباشد.

امینی راد افزود: مدیران و کارکنان ادارات شهرستان با حضور در محل میز خدمت در مسجد روستای فوق پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات مردم بودند و اعضای شورا و دهیار روستا به بیان مشکلات و کمبودهای روستا پرداختند و از مدیران خواسته شد به بیان برنامه‌های خود برای حل مشکلات اقدام کنند.

وی ادامه داد: عمده مشکلات مطرح شده در خصوص اصلاح شبکه آبرسانی، احداث خانه بهداشت در روستا، مشکلات بخش کشاورزی و نهاده‌های دامی، راه روستایی و روشنایی معابر بود که قول برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی برای حل مشکلات روستا داده شد.

امینی راد در پایان با اشاره به استقبال خوب مردم از میز خدمت در روستای فوق بیان کرد: تلاش شده میز خدمت در روستاهای شهرستان به طور مستمر برگزار شود تا از این طریق مشکلات بهتر دیده و برای آن راه‌حل اساسی ارائه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار